Arno van der Hoef

Puur gemak

Heel tevreden, perfecte locatie vlakbij terminal.

Mgr Dirk van Leeuwen

Snel en ter zake. Een probleempje werd direct opgelost. 😀

Anton Stoop

Uitstekende service

Conny Pans

Goed gegaan

E.steggink -

Prima, alleen terugkomst laat niet zoals ik verwacht had. Er stonden meer mensen en ik kreeg de sleutel en werd gewezewaar mijn auto stond geparkerrd. Dacht dat hij klaar zou staan voor het... Prima, alleen terugkomst laat niet zoals ik verwacht had. Er stonden meer mensen en ik kreeg de sleutel en werd gewezewaar mijn auto stond geparkerrd. Dacht dat hij klaar zou staan voor het gebouw waar je hem ooki inleverd

Julius Winkens

Fijne efficiënte ervaring. Duidelijke website en een heldere procedure. Enige opmerking is om beter aan te geven welke poort de ingang is. Deze ligt nu een beetje onduidelijk.

Theo

Zeer vlotte uiterst professionele en vriendelijke afhandeling. Zowel het afgeven als het weer ophalen van de auto gaat zonder wachten. Het is letterlijk voor de deur van de luchthaven dus perfect.... Zeer vlotte uiterst professionele en vriendelijke afhandeling. Zowel het afgeven als het weer ophalen van de auto gaat zonder wachten. Het is letterlijk voor de deur van de luchthaven dus perfect. Qua prijs ook nog eens zeer concurerend. Ik maak met plezier regelmatig gebruik van ParkValet.

Eric ten Hoeve

Netjes en goed geregeld