Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.2/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van Parkereneindhoven-airport.nl?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Chantal

Ja!

We kregen een gratis upgrade naar 200m dus ik weet niet precies hoe de parkeerplaats van 400m gelegen is. Maar van 200m was de locatie perfect tegen een scherpe prijs.

n.v.t.

Ja , zeker weten

Alles was duidelijk en netjes geregeld

Ik zou niet weten wat beter kan of moet het was gewoon PRIMA !!!

Afstand tot luchthaven

vriendelijk en vlot

M.H.T. Haagen

Ja hoor.

Goed verlichte parkeerplaats. Lekker dichtbij. Een klantvriendelijk om ons te verplaatsen van P400 naar P200.

Betere bewegwijzering.

Schippers

dicht bij het vliegveld

Bij drukte meer personeel.
stond nu een lange rij te wachten.

Egbert de Groot

Snel en efficiënt

ah bannink

goede service

in het donker is het moeilijk te zien hoe de auto er voor staat. Ze hebben de auto nl voor ons verreden naar een ander parkeerplaats.

Misschien toch belangrijk om te reserveren/vliegen...

Misschien toch belangrijk om te reserveren/vliegen via Eindhoven. : bij terugkomst naar huis is de autobaan ri. Nijmegen nergens te vinden, dus slechte bewegwijzering. Heeft ons 45 min gekost.

Stoop

Nee

Nee

Voor voetgangers staat er niets aangegeven de bestrating is dermate slecht dat ik door her regenwater moest lopen over scheve trotairs waar ik de trolly niet in bedwang kon houden
Het...
Het reserveringsproces werkte wel goed maar dit ging natuurlijk om mijn centen en niet die van u volgende keer loop ik even verder waar de bestrating wel goed is kost evenveel