Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.2/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van Parkereneindhoven-airport.nl?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Indien prijs concurrentieel is zeer zeker

snel, eenvoudig en dichtbij parkeren

Prijs

Nijland

Niet

Dat is nog maar de vraag

Tot nu toe nul

We hebben online gereserveerd en betaald. Hebben tot nu geen bevestiging ontvangen. Dit voelt niet goed. Als je belt (088) 570 01 90 krijg je antwoordapparaat ingesproken door iemand die alleen haar... We hebben online gereserveerd en betaald. Hebben tot nu geen bevestiging ontvangen. Dit voelt niet goed. Als je belt (088) 570 01 90 krijg je antwoordapparaat ingesproken door iemand die alleen haar voornaam noemt. Lekker professioneel allemaal?

Reactie Parkereneindhoven-airport.nl:

Dank voor uw review. Het kan soms voorkomen dat een bevestigingsmail niet direct binnenkomt. Dit kan uiteenlopende redenen hebben zoals een mailserver die niet goed werkt of een mail die in de spam... Dank voor uw review. Het kan soms voorkomen dat een bevestigingsmail niet direct binnenkomt. Dit kan uiteenlopende redenen hebben zoals een mailserver die niet goed werkt of een mail die in de spam terecht komt. Wij hebben u op de dag van de bestelling (paasmaandag) 2 uur later gemaild. De bevestigingsmail heeft u de volgende dag ook ontvangen. Ik heb u hierover ook nog gebeld om dit bevestigd te krijgen. Zojuist heb ik nog met u gebeld. Mooi dat alles goed is gegaan met het parkeren zelf. En het belangrijkste dat u een mooi reis heeft gehad.
Wij hopen u snel weer te zien.
Hartelijke groet,
Theo Zijlstra
(eigenaar Parkcare)

Peter Berns

Ja

Wordt keurig netjes buiten opgewacht. Beleefde correcte jongman

Ja

gemakkelijk en kleinschalig, waardoor auto erg gemakkelijk te vinden is bij terugkomst.

Ja

kreeg geen bevestiging van mijn reservering. na een mail kreeg ik die wel!

Jan Brinkhof.

Prima geregeld alles

Route naar de parkeerplaats was lastig te vinden. Adres wilde niet in tom. Aanduiding P400 klein.

Absoluut

Goede communicatie en toen ik door onvoorziene omstandigheden een dagje extra moest staan was dit zelfs zonder enige bijbetaling geen enkel probleem.

Jazeker, graag!

Snel en gemakkelijk reserveren, goede bereikbaarheid en prima parkeerplaatsen.
Snel en gemakkelijk reserveren, goede bereikbaarheid en prima parkeerplaatsen.
De laatste twee keer werden we als geregelde gebruikers kosteloos ge-upgrade, zodat we nog dichter bij de terminal kwamen. Mag van ons vaker gebeuren!

Geen, het is prima zo.