Leon van der beek

Jens Spierings

Reactie Parkeerapparatuur.nl:

Beste Heer,
Beste Heer,
Zoals vooraf aangegeven, om de problemen aan uw installatie op te lossen zijn er 2 mogelijkheden. U heeft gekozen voor de goedkoopste variant, waarbij u bekend was dat er bij de fabriek, met de hand, een speciale antenne voor u gemaakt moet worden. De levertijd was destijds al onbekend. Het alternatief was uit voorraad leverbaar.
Helaas is niet alleen bij die leverancier een probleem met levertijden. Of u nu bij een speciaalzaak, doe-het-zelf-zaak of een groothandel vraagt naar levertijden van producten, lopen ze allemaal te klagen. Geen grondstoffen en geen personeel!
Helaas is het door u bestelde product niet het enige met een lange levertijd. Zelfs alle standaard producten van deze leverancier staan in backorder. De meerderheid van onze leveranciers geven op dit moment leverproblemen of lever-onzekerheid aan bij iedere bestelling.
We hebben eerder met u gecommuniceerd. Vaker bij de producent geïnformeerd. En u belooft als we iets weten, u meteen te rapporteren!

Ries De groot

Super makelijk