B. Gerards Bedrijfsdeuren

Top....

Angelique Brinkman

Aankoopproces was prima maar retourproces verre van

Reactie Parkeerapparatuur.nl:

Beste Mevr. Brinkman,
Beste Mevr. Brinkman,
U heeft een product gekocht en aan een collega gevraagd om deze terug te sturen. Daarop heeft deze u een uitbundige instructie gestuurd hoe u dat digitaal in moet vullen. Middels uw bestelnummer en uw email adres kunt u de betreffende order selecteren en aangeven welk artikel u terug wenst te sturen. Daarop ontvangt u de aanvullend de gegevens hoe u het artikel bij ons terug kunt bezorgen.
Echter heeft u zelf ervoor gekozen geen gebruik te maken om een retouraanvraag in te dienen. We vinden het dan ook jammer dat u dan hier een melding maakt en niet met onze customer support contact opneemt. Deze hadden u graag bijgestaan met het proces.

Jakobsen

Goed maar service is super slecht

Martin De la Roij

Prima website met goede informatie

Koen

Pakket niet afgeleverd terwijl koerier zegt van wel. Helpdesk maar open 2 dagen per week 4 uur

Reactie Parkeerapparatuur.nl:

Laten we het vooral bij de feiten houden. De technische dient is 2 dagen in de week telefonisch bereikbaar. Maar de klantenservice kunt u 7 dagen in de week en 24 uur per dag bereiken middels e-mail... Laten we het vooral bij de feiten houden. De technische dient is 2 dagen in de week telefonisch bereikbaar. Maar de klantenservice kunt u 7 dagen in de week en 24 uur per dag bereiken middels e-mail en whatsapp.
In de tracking-link kunt u terug vinden of het pakket bij u thuis is afgeleverd, of dat het bij afwezigheid is afgeleverd bij een afhaalpunt. Heeft u dat al gecontroleerd vooraf u uw ongenoegen hier heeft gepubliceerd?

Mika

Pleasant, easy to use, good service via email

Patrick Van den Branden

Uitstekend, snelle levering

Elli Groene

Iemand anders heeft voor mij de side gevonden