Parkago

Ryan

Ideaal dat valet parkeren. Had het nog nooit gedaan, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Jeroen

Mooie en handige vergelijk mogelijkheid. Ga zo door.

Bas

Wij zijn gisteren terug gekomen van onze vakantie. Normaal gesproken hoor je altijd iets als het verkeerd is, maar wij hebben de parkeerservice van Smart Parking weer als helemaal top ervaren. Geef... Wij zijn gisteren terug gekomen van onze vakantie. Normaal gesproken hoor je altijd iets als het verkeerd is, maar wij hebben de parkeerservice van Smart Parking weer als helemaal top ervaren. Geef de mensen bij Smart Parking maar een groot compliment. Het was weer super geregeld!

Jeroen

Afgelopen week een parkeerplaats gereserveerd op Rotterdam Airport bij Centralparking. Ben blij dat er inmiddels ook valet parkings zijn opgenomen in de vergelijkmodule. Misschien nog een idee om... Afgelopen week een parkeerplaats gereserveerd op Rotterdam Airport bij Centralparking. Ben blij dat er inmiddels ook valet parkings zijn opgenomen in de vergelijkmodule. Misschien nog een idee om dit te gaan uitbreiden.

Reactie Parkago:

Geachte heer,
Wij zijn blij dat u een reactie heeft geplaatst.
We begrijpen dat u de mogelijkheden op de luchthaven van Rotterdam graag uitgebreid ziet worden.
Dat is ook onze...
Geachte heer,
Wij zijn blij dat u een reactie heeft geplaatst.
Dat is ook onze doelstelling.
Uitbreiden van parkeeraanbieders op de verschillende luchthavens en de daarbij behorende kwaliteit van de aanbieders.
Wij staan namelijk voor transparantie, betrouwbaarheid en lage prijzen.
Hopelijk parkeert u de volgende keer weer via Parkago.com.
Team
Parkago.com

Henk

Was weer prima parkeerplaats op weeze airport. Helemaal top. Vriendelijke shuttle service en vriendelijk personeel.

Geertsen

Top site. Ga zo door!

Karel

Wat super om zo je parkeerplaats op Charleroi te kunnen vergelijken.

De heer Schipper

Vorige week gebruik gemaakt van jullie vergelijker. Wat kan vergelijken toch makkelijk zijn! Ga zo door.

Nico

Super handig om de parkeerplaatsen te kunnen vergelijken. Echter gezien het geringe prijsverschil toch maar de meest geboekte parkeerplaats geboekt (Smart Parking).