Parkago

Lev

Gemakkelijk en snel geboekt. Voor de goedkoopste gekozen maar toen stond ik niet op p3 lang parkeren. Dit was erg fijn omdat ik niet lang over dat terrein hoefde te lopen.

ging gemakkelijk

Jan-willem

We hadden shuttle service geboekt en dit was de eerste keer, dat we zelf onze auto mochten parkeren.

Mientjes

Het is een verlengstuk van onze vakantie. Geen zorgen over het vinden van een parkeerplaats en daarbij werden wij bij de juiste vertrekhal afgezet. In één woord; top! Volgende keer gaan we zeker... Het is een verlengstuk van onze vakantie. Geen zorgen over het vinden van een parkeerplaats en daarbij werden wij bij de juiste vertrekhal afgezet. In één woord; top! Volgende keer gaan we zeker weer via parkago een parkeerplaats reserveren.

Meer Duitse luchthavens opnemen. Zou ideaal zijn voor mijn zakelijke reizen.

Tjeerd

Geen verbeter punten.

Freek Diermen

Had zware koffers en deze werden door de parking chauffeur gedragen. Dit overtrof al mijn verwachtingen. Heb dit nooit meegemaakt. Vertel iedereen het verhaal!

Boek al langere tijd via Parkago, maar nu kan ik ook rechtstreeks bij Smart Parking boeken. Dat is top.

Prima parkeerbedrijf 24/7 op Schiphol. Goeie prijs, dit zeker in verhouding met de prijs.

Tinus

Blijft toch super, dat valet parkeren op de luchthaven. Je vakantie begint al op het moment dat je thuis weg rijdt.

Truus

Wat een top parkeerplaats.

Gemakkelijk en niet duur. Ik had snel de juiste parkeerplaats gevonden.