Parkago

Thijs

Wist alleen van parkeren op Schiphol. Maar op Eindhoven kan dit ook makkelijk

Meer de andere luchthavens promoten.

Chantal

Goedkoop 2 weken geparkeerd. Scheelde 30 euries

Alweer veilig met de shuttle service van de luchthaven naar onze auto gebracht.

Derksen

Parkeren op Düsseldorf, dat ging effe makkelijk.

Eric

Hadden wij even geluk dat onze parking over een starthulp beschikte, want anders hadden we de wegendienst moeten inschakelen.

Toop

Snel geboekt

Aanbieders duidelijker maken

Reactie Parkago:

Geachte klant,
Wij streven erna om al onze klanten een perfecte service te bieden.
Uit uw beoordeling blijkt, dat de aanbieders duidelijker gemaakt zouden moeten worden.
Als u ons in een...
Geachte klant,
Wij streven erna om al onze klanten een perfecte service te bieden.
Als u ons in een persoonlijk bericht/mail een toelichting kan geven hoe we het een en ander zouden kunnen aanpassen, dan nemen we dit zeker mee in de komende update van de site.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij dit graag van u.
Wij hopen u de volgende keer weer te mogen begroeten op onze site.
Team Parkago
P.S.: er ligt een attentie voor u klaar, wij horen graag hoe we het bij u krijgen.

Ben helemaal weg van jullie vergelijker. Makkelijk en snel te boeken.

Bram

Alles in de puntjes verzorgd. Kwamen aan bij de parking, waarna we direct door vriendelijk personeel naar de luchthaven zijn gebracht.

Kan me niets bedenken

Bertha

Parkeren en overnachten hebbben we geboekt. Wij wonen op ongeveer 2 uur van de luchthaven. Het was heerlijk om de dag ervoor rustig weg te rijden en deze dag al lekker te kunnen gebruiken om in de... Parkeren en overnachten hebbben we geboekt. Wij wonen op ongeveer 2 uur van de luchthaven. Het was heerlijk om de dag ervoor rustig weg te rijden en deze dag al lekker te kunnen gebruiken om in de vakantie ritme/gevoel te komen. Toen we thuis weg reden was de vakantie al begonnen.

Parkeerde altijd al via jullie, maar nu voor eerst op Düsseldorf airport geparkeerd. Niets op te verbeteren.