Levering
Informatie op de webste

Gewoon goed. Mooie spullen snelle levering

Chris

Duidelijke en gebruiksvriendelijke site

Jennifer

Top, erg klantvriendelijk en prijs voor producten ook prima.

Verbeterpunten of tips (niet verplicht)

Ik krijg geen e-mails met ontvangst bevestigingen, alleen dat dat de bestelling op de post is gegaan.

Ik heb een Berger geurstokjes set en navulling besteld. Bij aankomst was er olie uit het flesje gelekt. per mail heb ik dit de verkoper laten weten. Ik kreeg de volgende dag al een mailtje terug.... Ik heb een Berger geurstokjes set en navulling besteld. Bij aankomst was er olie uit het flesje gelekt. per mail heb ik dit de verkoper laten weten. Ik kreeg de volgende dag al een mailtje terug. Ik kreeg de bestelling die ik had geplaatst volledig opnieuw toegestuurd. Ook het geurstokjes set. Er is niet over terugsturen van het 1e set gesproken of van een betaling.

service en klantvriendelijkheid.

geen verbeterpunten.

Overzichtelijke website.Gemakkelijk om te bestellen en een snelle levering!

Luna

Vlotte en duidelijke afhandeling.

Sterke punten (niet verplicht)

Duidelijke omschrijving van de opbouw van de geuren die vrijkomen met de vloeistoffen van Lampe Berger.

ILuna

Duidelijke en snelle afhandeling

Sterke punten (niet verplicht)

De mooie omschrijving van de geuren die vrijkomen bij de Lampe Berger vloeistoffen.

sylvia dekker

Was de eerste keer

Sterke punten (niet verplicht)

gewoon zoals het hoort dacht i k

nee geen

Helemaal goed! Blij mee.

Glas

Duidelijke site

overzichtelijk bestellen

Verbeterpunten of tips (niet verplicht)

Verbeterpunt lever de klant waar hij om vraagt of communiceer ,ik had liter flessen besteld krijg ik 500 cc flesjes
je krijgt wel de hoeveelheid maar niet wat je besteld staan nu meer flesjes...
je krijgt wel de hoeveelheid maar niet wat je besteld staan nu meer flesjes in de voorraad kast dan wenselijk
vindt ik vervelend

Reactie Parfumvoorinhuis:

Dank voor de feedback! Sommige geuren zijn helaas niet te krijgen in 1 liter verpakking maar we willen wel het voordeel hiervan aan klanten geven. Vandaar dat we dan 2x 500ml opsturen.... Dank voor de feedback! Sommige geuren zijn helaas niet te krijgen in 1 liter verpakking maar we willen wel het voordeel hiervan aan klanten geven. Vandaar dat we dan 2x 500ml opsturen.
Vriendelijke groet,
Joey - Parfumvoorinhuis.nl