Parcompare

Parcompare Ook benieuwd naar feedback over de webshop Parcompare? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company521
Goed (8/10)
87 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Parcompare met 8/10. Gebaseerd op 521 ervaringen.
Duidelijkheid informatie website

Prima.

B. Debooser
Slecht (3/10)
B. Debooser

GEEN DUBBELE BETALINGEN VRAGEN!!!!!!!!!!!

Score voor Parcompare:1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

De reservatie is vlot verlopen. na betaling via visa van de 32,25 euro (op 23 mei rond middernacht) kreeg ik geen bevestigingsbericht dat alles in orde was..
bij nazicht 's anderendaags 's morgens was er een nieuwe uitnodiging om te betalen via visa (35 euro). na nazicht op de visa-rekeing bleek er geen betaling van 32,35 euro te zijn geregistreerd, wel een bericht dat de betaling van 35 (!!!) euro nog moest worden betaald, wat ik dan ook heb gedaan. ik heb dan onmiddellijk een bevestigingsmail van de reservering ontvangen..
bij thuiskomst mijn visa-rekening nagezien en nu blijkt er toch 32,35 euro te zeijn aangerekend, betaald aan looking4parking intra leeds gb en 35 euro aan msp*sky park airport parkhoofddorp nl..
kan er iemand het teveel betaalde bedrag terugstorten aub?.

Marian
Marian

Werd duidelijk naar de goedkoopste aanbieder geleidt.

n.v.t.

Score voor Parcompare:4.5/5

Uitstekend.

Onvoldoende (4/10)

netjes

geen idee communicati

Score voor Parcompare:2/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Parcompare heeft t verkeerde adres doorgegeven slordig midden de nacht aan komen op een groot donker parkeer terrein van bus maatschappij zonder personeel gelukkig kon iemand v bewaking ons helpen eenmaal op de middenweg aan gekomen waar we niet hoorden te parkeren konden we ons laten omboeken bij allure parking zij zagen ook de fout en konden onze auto daarlaten dat was netjes.

Uitstekend (10/10)
Score voor Parcompare:5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Alles ging goed. geen onduidelijkheden.

Zeer slecht (2/10)

Klantvriendelijkheid, duidelijke info geven, Nederlands leren.

Score voor Parcompare:1/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Zeer slecht. had zgn. valet parking (d.w.z. auto afgeven voor vertrekhal), maar werd door slecht neder;ands sprekend persoon verwezen naar p3 etage 6. in totaal meer dan anderhalf uur moeten wachten alvorens er iemand verscheen. bij herhaald bellen werd tot vier keer toe gewoon opgehangen. geen excuses. bovendien "vergat" de chauffeur het afgeven van een codenummer, noodzakelijk voor de terugreis. dat bleek: vanwege ontbrekend nummer kon mijn auto niet worden gevonden, pas na een minuut of 20 kon de, overigens behulpzame dame, de gegevens vinden. aansluitend volgde bij aflevering wel excuses. desalniettemin, diep en diep treurig; voor hetzelfde geld mis je je vlucht.

Herman Geesing
Onacceptabel (1/10)
Herman Geesing

Snel en eenvoudig

Terplaatse betere service! Onbeschofte behandeling zowel aan de telefoon als terplaatse.

Score voor Parcompare:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Dit jaar slechte ervaring met parcompare valetparking. wij kerogen problemen met de parkeerpolitie bij het parkeren bij de ingang van vliegveld düsseldorf op zaterdag 29 april 2017. het duurde ongeveer 40 minutes voordat parcompare onze auto's voordat de gereserveerde auto's werden opgehaald. tussen onze aankomst en het ophalen van onze auto's heb ik 2 maal telefonisch contact gehad met het bedrijf welke onze auto's modest ophalen. wij werden ombeschoft behandeld aan de telefoon.

R. Wieggers
Onvoldoende (4/10)
R. Wieggers

Duidelijk aangeven wat reserveringsbeleid van parkeerverhuurder is.

Score voor Parcompare:2/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Reservering verliep snel maar bij aankomst parkeerterrein bleek verhuurder reservering niet te hebben geaccepteerd. uiteindelijk is hij wel gekomen maar ik moest wel bijna een half uur wachten.

Uitstekend (10/10)
Score voor Parcompare:5/5

Super.

Bedrijfsinformatie

Parcompare is een geheel nieuw concept. Het is een reseller die alle mogelijke manieren om naar een luchthaven in de Benelux te reizen ter vergelijking aanbiedt. Het gaat hierbij dus niet alleen om parkeren rondom een luchthaven, maar ook om een taxiservice en het openbaar vervoer
Adres
Kruisweg 755a