Assortiment

InktvisMedia

Zeer tevreden (al jaren)

Snelle levertijden.

Jitz

Ik heb een sample opgevraagd en zeer snel geleverd gekregen. De bestelling die ik aan de hand daarvan heb gedaan is ook zeer snel afgehandeld en snel geleverd. Erg tevreden dus.

Unique Artstudio

Zeer professioneel bedrijf. Vooral de na-service is een topper. Ik kreeg een telefoontje wanneer ik dacht dat mijn bestelling al afgerond was, wat achteraf bleek dat het nog niet in orde is was. Wij...

Prijs - service en na-services

De prijs mag natuurlijk nog beter. Dat is een niet voorkomelijk antwoord als je met zaken bezig bent. :-)

Hans Zwierzina

Zeer vriendelijke mensen die je graag willen helpen

overzichtelijk assortiment

Alleen maar positief

snel reageren

Overzichtelijk en groot assortiment

Groot assortiment wat ze duidelijk presenteren op de website

Als je de enveloppen ontvangt (in dit geval een sample sale) om te kijken wat voor soorten enveloppen er zijn etc. De benaming van de envelop in de envelop zetten. Nu had ik 16 samples besteld, en daaruit moet ik zelf bedenken welk soort envelop het is en kleur..

De Kroonluchter Stamps & Stationary

Vriendelijk, snel en behulpzaam

goede produkt omschrijving en variabele bestel aantallen

Nic. Oud

Via de mail een prijs en levertijd opgevraagd, vervolgens een account aangemaakt om de bestelling te doen

De envelop die ik wilde was niet op voorraad, jullie kwamen zelf met een optie voor een soortgelijke kleur die wel op voorraad was.

Inzicht geven in de prijzen op de website. Het gemak van online winkelen gaat een beetje weg als je eerst een account moet aanmaken en vervolgens altijd moet inloggen. Helemaal voor bedrijven waarbij meerdere medewerkers jullie prijzen nodig hebben.

Jos

Mooi bedrijf, prima assortiment met mooie producten, goed geprijsd, geen gedoe met minimum aantallen, etc.

Goede webshop, afhaalmogelijkheid, uitstekende service

Zo blijven!