Assortiment
9.5/10

Service / vriendelijk

Studio Knegtmans

Prettig, goede website en snelle service

Eerste keer dat ik bested heb. in de eerste instantie lukte het niet om met mijn credit card af te rekenen via Paypal omdat ik een account heb. Daarna opnieuw geprobeerd en toen maar met Paypal...

nee

misschien betaal methode voor credit card makkerlijker maken

Snelle levering, mooi product!

Kleur wijkt iets af van het plaatje op de website.

Femke Witteveen / Witty Ink

Prima service. Duidelijke site en snel geleverd.

Het aanbod. Ik ben nu echt verliefd op de vintage lijn. Goede kwaliteit en rijke kleur.

Graag zou ik een complete kleurenstaal kunnen bestellen. Ik heb gezien dat ik een sample kan krijgen, maar het lijkt alsof ik dan voor elke kleur een formulier moet invoelen. Met gewoon simpele staaltjes weet ik wat ik meteen kan verwachten en is de nieuwe bestelling sneller (en met meer vertrouwen) geplaatst.

Snel en netjes. Ruime keuze en voorraad.

Neeltje

Ik bestel hier regelmatig enveloppen voor klanten. De service is altijd snel en correct. Er zitten altijd een paar extra enveloppen bij. Echt heel tevreden over.

Perfect

Goede service en snelle levering. Daarnaast een goede prijs/kwaliteit verhouding

Geen. Lekker doorgaan zo!

Op zoek naar gekleurde enveloppen en op het internet Palmpapier gevonden met een prachtig assortiment. Telefonische info gevraagd, besteld, volgende dag ontvangen.

De telefonische ondersteuning was uitstekend.

Ik ben al blij.

tantejansje

Ik bestel voor mijn bedrijf (ontwerp geboortekaartjes) met regelmaat enveloppen bij Palmpapier.

De snelheid waarmee de enveloppen verstuurd worden.

Er zou eventueel een puntensysteem gehanteerd kunnen worden. Dat je bij elke bestelling een aantal punten verdient die je kunt sparen voor actie's (korting. oid).