2019 beoordelingen

2019 Reviews

Koen

Goede communicatie,snelle levering.

Product voldoet aan verwachting.Heel goed ingepakt.

A. Jonker

De levering was goed echter niet op de afgesproken dag waarvoor 12.50 extra was betaald. Tot op heden dit geld niet terug ontvangen. Dus een slechte levering en aftersale

Het toesturen van de factuur en het inpakken van de materialen was prima

De Hoofdzaak voor Communicatie

Snelle en accurate levering

Goede prijs-kwaliteit verhouding

de wolf

Het pakket werd door DHL niet goed bezorgd; heb hier 2 maal over moeten bellen. Beloofde mail met datum van aflevering is nooit door paintersworld doorgezet. Een van de ezels was beschadigd. Het... Het pakket werd door DHL niet goed bezorgd; heb hier 2 maal over moeten bellen. Beloofde mail met datum van aflevering is nooit door paintersworld doorgezet. Een van de ezels was beschadigd. Het leek net alsof DHL het pakket opnieuw had uitgepakt en opnieuw ingepakt.

geen ervaring mee.

nb: de keuze tussen ja en nee bij vraag 3 is dus niet relevant. Dit is een slecht opgezette enquete

M. Heshmat Pour

snelle reactie

My7Sins

Snelle levering, prijs-kwaliteit

Camille Clarysse

Schildersezel gekocht

Vlotte levering

Y. Kuipers

Een prima ervaring op gedaan bij de aankoop van schilderdoeken.

Goede service! Had gebeld na mijn bestelling met de klantenservice en een vraag over de levering van mijn product. Ze waren uiterst vriendelijk aan de telefoon en namen alle moeite om mij een... Goede service! Had gebeld na mijn bestelling met de klantenservice en een vraag over de levering van mijn product. Ze waren uiterst vriendelijk aan de telefoon en namen alle moeite om mij een antwoord te kunnen geven. Ik werd binnen een kwartier terug gebeld met een antwoord die mij tevreden stelde! Kortom; goede service op maat!
Tevens was de bestelling op dit product binnen een week geleverd! Super!

Stephan

Goede service, beloftes worden waargemaakt!

Telefonisch goed bereikbaar.
Vriendelijk en behulpzaam!