Jaap Dekker

Akkerman is al jaren een winkel waar mijn aandacht ligt. Prachtig in de Haagse passage de stad waar ik jaren woonde.
Op de spaarzame momenten dat ik in Den Haag ben, moet ik altijd even door...
Op de spaarzame momenten dat ik in Den Haag ben, moet ik altijd even door de passage. Soms om iets te kopen, soms om gewoon even te kijken.
Op mijn wensenlijstje staat nu nog een Sailor KOP. Ik verheug mij erop om daarvoor naar Den Haag te reizen.
Vriendelijke groet, Jaap

Jos Eijsackers

Uitstekend

Projects Ahead

Nette & snelle zorgvuldige service

Wim Doggen

Duidelijke website en uitstekende service

Dimitrios

Bought a Fountain pen set

Geert de Jong

Snelle levering van het juiste produkt

Geoff Behr

Uitstekende en snelle service.

Siewdat Badloe

Verdient verbetering

Gitta

De service van P.W. Akkerman is super fijn en persoonlijk. Een dag nadat ik mijn bestelling had geplaatst (inkt en notitieboek) werd ik gebeld. De kleur notitieboek die ik had besteld was niet meer... De service van P.W. Akkerman is super fijn en persoonlijk. Een dag nadat ik mijn bestelling had geplaatst (inkt en notitieboek) werd ik gebeld. De kleur notitieboek die ik had besteld was niet meer op voorraad. Er werd gevraagd of ik een alternatieve kleur wilde in plaats van automatisch alleen een deel van de bestelling te sturen. Ik heb direct een andere kleur gekozen en een paar dagen later werd de bestelling geleverd. Andere webshops kunnen leren van deze service! Ook ben ik ontzettend tevreden met de items.