Maastrichts Grondbedrijf

Werkhandschoenen met zeer goede pasvorm en van goede kwaliteit. Wij gebruiken deze al jaren.

Op zich prima, was dd 2dd keer dat ik spullen bestelde. Maar ik vind 't vreemd als je 3 paar handschoenen besteld. Die makkelijk door de brievenbus passen er 7 euro verzendkosten voor moet betalen.... Op zich prima, was dd 2dd keer dat ik spullen bestelde. Maar ik vind 't vreemd als je 3 paar handschoenen besteld. Die makkelijk door de brievenbus passen er 7 euro verzendkosten voor moet betalen. Of stop met lage aantallen handschoenen verkopen of zak enorm in verzendkosten. Ook postnl was belachelijk slecht. Duurde dagen voordat ik een track & trace melding kreeg. Toen werd er ineens gezegd dat ze aan de deur waren geweest (geen briefje in brievenbus gevonden en ik was hele dag thuis en m'n deurbel werkt ook gewoon). Daarna na 1 dag "proberen" kreeg ik een melding dat ik ze ergens in de binnenstad moest ophalen. Dus ik betaal 7 euro om ze zelf ergens te halen? Na 1 zogenaamde verzonnen poging van bezorgen.

Yildirim

Comfortabel, goed en slijtvast behalve aan de bovenkant.

AJ

Goede kwaliteit handschoenen voor een redelijke prijs. Zeer tevreden mee

Zeer ovezichtelijke site en snelle levering

Brothers Builders

Ik heb mijn bestelling snel en compleet ontvangen. Het bestelproces was duidelijk en de website werkt goed op mobiel en met ideal. Super handig.

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

GT/ Rigo producties

Top! Twee paar al versleten