Reserveergemak
9.5/10
Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
9.7/10

Goed makkelijk soepel service gericht

Snelheid en recactie tijd

Sabine

Wij zijn enorm tevreden over OveralDouchen.nl! Wij hadden een vrij adhoc aanvraag voor een mobiele douchecabine. Binnen een week was de cabine geplaatst. Communicatie verliep vanaf het begin heel...

Communicatie is heel erg goed. Wij hadden per mail contact met Jeremy. Jeremy is heel erg klantgericht, supervriendelijk en reageerde heel snel op onze e-mails. Ook vroeg hij regelmatig naar de status van onze badkamerverbouwing. Service Plus! Ook alle dank aan de monteur (ik ben zijn naam even kwijt, sorry!). Heel vriendelijk, duidelijk uitleg over de aansluiting en het gebruik van de cabine en snelle plaatsing en demontering.

Nee.

Kishan Bahorie

Enorm goed. Alles gaat via de mail, echter je kan ze ook bellen en nemen alle tijd voor je en jou persoonlijke situatie.

Als je een afspraak maakt, komen ze deze netjes na. De cabine...

Komen afspraken na.
Bezorging / Afhalen is ideaal
Alles word getest / werkend / “waterdicht” opgeleverd (je hebt er geen omkijken naar)
Service & Communicatie is subliem!

Je kan geen bezorg- / afhaaltijd doorgeven (blok van 08:00 tot 11:00 & 11:00 tot 15:00 is niet handig als je ook kinderen moet halen / brengen).

jan

Top altijd vriendeloijk

Jan Ruhe

Helder, duidelijk in de afspraken en de info. Goede service en stipt

stipt en vriendelijk

nee

Prettige samenwerking, denken mee en leveren maatwerk.

Zeer oplossingsgericht.

Piet Bervoets

Mijn ervaringen met OveralDouchen zijn buitengewoon positief.

- In het traject van offerteaanvraag worden concrete gemakkelijk te beantwoorden vragen (over situering, aan- en afvoer e.d.) gesteld
- Na het beantwoorden van de vragen kwam per omgaande de bevestiging van de opdracht
- De tijdstippen van levering en ophalen werden tijdig gemeld en conform nagekomen
- Het installeren en demonteren van de douchecabine verliep zonder probleem en was snel gerealiseerd.
- De medewerker, die de installatie en het demonteren heeft uitgevoerd, heeft uitstekende contactuele vaardigheden.
- Na een week de douchecabine gebruikt te hebben, ontving ik per mail de vraag of het gebruik van de douchecabine naar wens was. Dit heb ik als goede zorg ervaren.

Ik zou onder aan de mails niet vermelden "Wij kunnen geen rekening houden met voorkeurstijdstippen".

Het bedrijf is prettig in de omgang, sluiten alles netjes aan. Extra huren was geen enkel probleem. Wij hebben 10 weken heerlijk kunnen douchen. Ik zou hier zeker nog eens gebruik van maken.

Flexibel, netjes, goed georganiseerd

Goede communicatie en snelle reactie.
Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Zij komen de afspraken na welke worden gemaakt.

A.de Lange

Wij hebben het bedrijf als zeer goed ervaren.

Keurig geplaatst en weer opgehaald.

Geen idee.