Reserveergemak
Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering

Jeroen B

Via een zoektocht op internet bij Overal Douchen uitgekomen. Vanaf het eerste begin liep alles goed en vlot: snelle reactie op vragen, duidelijke info over het Overal Douchen werkt . Daarom...

Nakomen afspraken, nazorg, duidelijke communicatie, heldere afspraken, goed product.

Geen!

Nico

Wat een uitkomst! Badkamer verbouwen en toch thuis kunnen douchen!

Snel reageren, zeer flexibele organisatie, vriendelijke mensen, behulpzaam bij bezorgen en ophalen

Tip: blijf dit kwaliteitsniveau vasthouden en succes zal jullie (blijvend) deel zijn! Chapeau!!!

N.J.van den Berg

Doet precies wat ze beloven nl. een goede douchecabine leveren!

Bouwvrouw Ella engbers

Een zeer professioneel bedrijf met prettige medewerkers. Snelle levering en goede plaatsing. Kortom, een bedrijf dat ik van harte kan aanbevelen.

Snelle reactie, goede communicatie

Snelle reacties en makkelijk contact te leggen. Superfijn om weer te kunnen douchen! Met de douche dik tevreden; makkelijk aan te sluiten op keukenkraan en de pompafvoer via de wasbak werkt ook...

Contact: snelle reactietijd

Meer duidelijkheid over de kosten voor extra weken huur op de website

Wij zijn zeer tevreden over de huur van de douche.

Wij hadden meteen een goede indruk bij het eerste contact en die bleek volledig te kloppen na de installatie. Alles verliep in een prettige sfeer.

Geen verbeterpunten, alles is voldoende uitgelegd.

Goed product, dat zeer secuur werd aangesloten. Communicatie over verlenging en ophaaldag was uitstekend; altijd snelle reactie via mail. Product zelf is een aanrader; zeker bij een uitlopende...

Communicatie en netheid van plaatsen.

Enige verbeterpunt dat ik kan bedenken is het eerder kunnen plannen van een tijd/dagdeel ipv een hele dag moeten reserveren voor brengen/halen cabine. Dat is nauwelijks in te plannen als je normaal niet thuis bent overdag.

Christian

Goede service, snel reageren, netjes afgehandeld. Keurige montage, goede instructies etc.

Fijne en snelle communicatie. Super tevreden, en vriendelijke mensen

Snelle en vriendelijke communicatie