Reserveergemak
Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering

R.Rijsdam

Alles perfect geregeld.

Alles gaat op een vriendelijke manier.

Wij hebben 10 dagen een douche cabine gehuurd
Vooraf het contact vonden we wat dwingend overkomen!! Ook zei de ene collega dit en vervolgens een ander gaf weer ander antwoord!! Beetje...

Zie hierboven

Reactie OveralDouchen.nl:

Beste Joske,

Enigszins verbaasd dat onze communicatie hier verder gaat aangezien wij nog contact via de mail hadden.

Onze reactiesnelheid is inderdaad trager op zondag.
Wat ik voor de rest kan zien is dat jullie mailtjes binnen enkele uren zijn beantwoord.
En de telefoontjes meteen beantwoord of teruggebeld op dezelfde dag.

Mijn excuus als het contact dwingend is overgekomen, maar douchen op jouw eigen close in boiler in jouw keuken is gewoon geen goede keuze voor een gezin (minuut of 3 warm water, waarna weer opwarmen).
Vandaar het meedenken van onze kant en de optie op de ketel in de buurt van de wasmachine aangedragen.
Wij constateren en vermelden vanaf kantoor dat jullie ketel lekt.

Het uitblijven van antwoord op enkele van onze vragen zorgt ervoor dat de chauffeur op lokatie zelf de situatie in moeten schatten.

Tijdens mijn installatie word ik aangesproken door één van de werkmannen, of hij van mij "pijp 40" en een schuifmof (afvoerpijp materiaal) kan lenen, want ze zijn door de afvoer gegaan in de badkamer.
Zijn Nederlands was gebrekkig, maar uitermate dankbaar voor de spullen.

Tijdens het testen van mijn afvoerpomp constateer ik dat de afvoer, degene naast jullie wasmachine-afvoer, verstopt zit dus ik moet een andere oplossing verzinnen.
Een dakgoot is geen standaard afvoer, maar nood breekt wet.

Ondertussen is jouw man thuis (waar ik eerder telefonisch contact mee heb gehad) en bespreek met hem de situatie, mijn bevindingen en de oplossing.
Hij geeft aan: "oh, de afvoer hebben wij al langer last mee", "de vorige bewoner is aan het klussen geweest", "vandaar dat wij ook de badkamer aanpakken".
De volgende dag zouden jullie de afvoer gaan vervangen in de badkamer en hier kon de afvoer van de pomp opgezet worden. (liever had ik deze info op voorhand...)

Met jouw man bespreek ik de complete installatie, leg hem alles en hij heeft mij nog ge-assisteert met een handeling, super aardige kerel !!

Waarom de aannemer stuc (tijdens de huurperiode) in de douche en zo ook in de pomp spoelt is niet echt een slimme actie.
Dit heb ik jullie, bij ophalen, laten zien en jullie waren niet zo verbaasd.
Als binnenkort jullie dakgoot verstopt zit klop je toch niet weer bij ons aan ?

Waarom er nu contact met jou is en niet met Kundert is mij niet duidelijk, jij hebt mij de zolder gewezen vanaf de hal en bent 2x de telefoon komen brengen omdat er vragen van Kundert waren. (die proberen wij dus op voorhand te tackelen via de mail)

Dat jij woest bent dat er lekkage is opgetreden nadat jij bent gaan wassen begrijp ik volledig en ik vind dit ook ontzettend vervelend voor jullie !
Dat jij jouw frustratie kwijt moet en ik op dezelfde lokatie heb gewerkt en mij daarom de schuld geeft, snap ik ook nog.

Alleen hebben jullie niets gedaan met mijn informatie: dat jullie afvoer verstopt zit !
Dat jullie twijfelen aan mijn expertise en niets hebben gedaan met de tips is prima, maar dat jij het afwijst om er een onafhankelijke specialist naar te laten kijken zegt eigenlijk al genoeg.

Ik vind het spijtig dat alles zo gelopen is en wij zijn er niet om klanten extra werk/zorg op te zadelen.
Onze komst is normaal gesproken een verademing tijdens een stressvolle periode.

Spijtig dat jij ons contact via dit medium laat lopen, maar dat is jouw goed recht.

ps een tip voor de meelezers: controleer af en toe de afvoerslang van de wasmachine door hem even uit je afvoer te tillen, net als je doucheputje blijven hier ook zeepresten e.d. achter.

Met spetterende groet,

Dirk-Jan van der Landen
Eigenaar OveralDouchen.nl

Lisette Gastel

Overal douchen.nl werkt nauwkeurig, zorgvuldig en is open over wat wel/niet kan. Goede uitleg over waar je als klant op moet lette ( waar eventuele lekkageplekken kunnen ontstaan etc.), hoe de...

Nauwkeurigheid, zorgvuldigheid, duidelijke uitleg, vriendelijkheid. Via de mail uitstekende communicatie voer levertijden, levermoment, hoe het allemaal loopt, ophaal moment.

Tja, de douche mag iets ruimer.....of het dan nog overal douchen blijft is natuurlijk de vraag.

H. Lichtenberg

Zeer tevreden, bijzonder goede communicatie, komen de afspraken na

Snelle en goeie communicatie

Nvt

Wij hebben een aantal weken gebruikgemaakt van de douche. En mijn ervaring was zeer positief. Met name de communicatie hebben wij als zeer prettig ervaren

De communicatie via mail en telefoon hebben wij als zeer prettig ervaren.

Slembrouck

Klantvriendelijk bedrijf. Scherpe prijs. Goed en snel geholpen.

Dennis

All inclusive; prima website, telefonische ondersteuning, fijne emails, transport (breng/haal), montage. Aanrader!

Geen.

M van der Meer

Prettig bedrijf om contact mee te hebben telefonische contacten en afspraken ook op de mail uitstekende service goed product zou het bedrijf zeker aanbevelen

Snelheid en correcte afhandeling

Danielle Wolkorte

Perfecte oplossing tijdens verbouwingen!

Fijne, heldere communicatie. Vragen tussentijds hoe de stand van zaken is. Plaatsing zeer vakkundig en duidelijke uitleg. Zeer tevreden!

Het zou wellicht prettig zijn dat er wat eerder aangegeven kan worden in welk tijdsblok de chauffeur komt. Nu is dit pas een dag van tevoren, kan soms lastig zijn met het plannen van eigen werk.

Zeer positieve ervaring met OveralDouchen.nl. Ze zijn servicegericht, vriendelijk en snel in hun reacties, zelfs in het weekend.

Hele goede service