Reserveergemak
Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
9.7/10

Piet Bervoets

Mijn ervaringen met OveralDouchen zijn buitengewoon positief.

- In het traject van offerteaanvraag worden concrete gemakkelijk te beantwoorden vragen (over situering, aan- en afvoer e.d.) gesteld
- Na het beantwoorden van de vragen kwam per omgaande de bevestiging van de opdracht
- De tijdstippen van levering en ophalen werden tijdig gemeld en conform nagekomen
- Het installeren en demonteren van de douchecabine verliep zonder probleem en was snel gerealiseerd.
- De medewerker, die de installatie en het demonteren heeft uitgevoerd, heeft uitstekende contactuele vaardigheden.
- Na een week de douchecabine gebruikt te hebben, ontving ik per mail de vraag of het gebruik van de douchecabine naar wens was. Dit heb ik als goede zorg ervaren.

Ik zou onder aan de mails niet vermelden "Wij kunnen geen rekening houden met voorkeurstijdstippen".

Het bedrijf is prettig in de omgang, sluiten alles netjes aan. Extra huren was geen enkel probleem. Wij hebben 10 weken heerlijk kunnen douchen. Ik zou hier zeker nog eens gebruik van maken.

Flexibel, netjes, goed georganiseerd

Goede communicatie en snelle reactie.
Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Zij komen de afspraken na welke worden gemaakt.

A.de Lange

Wij hebben het bedrijf als zeer goed ervaren.

Keurig geplaatst en weer opgehaald.

Geen idee.

Hans, De Meern

Vandaag is de tijdelijke douche weer opgehaald, na drie weken gebruik. Om het kort samen te vatten: Top!
Iets uitgebreider: het is geen ideale douche maar het is absoluut een ideale...

Zie review.

Geen, hooguit een iets hogere wand voor de langere mens.

Remy van Horssen

Onze badkamer werd verbouwd, en daarom hebben we diverse offertes opgevraagd voor een tijdelijke douche. Overaldouchen.nl was niet de goedkoopste, maar stelde wel direct goede vragen over de...

Snel met reageren, hoge service en bekwame medewerkers!

Lennart Snoeijer

We werden door onze aannemer getipt voor OveralDouchen.nl. Het contact is daarna altijd goed verlopen; flexibel qua plaatsing, verlenging en ophalen. Bij vragen altijd een snel antwoord. Ook de...

Klantvriendelijk, service gericht, flexibel en behulpzaak

Annemarie Koning

Heel prettige service, de tijdelijke douche was echt een uitkomst voor ons!

Betrouwbaar, komen alle afspraken na, goede prijs-kwaliteit, vriendelijk personeel.

Overaldouchen is een uitstekend alternatief bij de renovatie van een badkamer. Wij hadden de beschikking over een keurige en goedwerkende douchecabine.

Deskundig en vriendelijk personeel. Doet wat het beloofd.

Karin

In verband met (uiteraard) de badkamer toch maar een douche-cabine gehuurd. Overaldouchen.nl gemaild. Meteen al prettig mail-contact: snelle reactie en duidelijke taal/vragen. Daar hou ik van, geen...

Prettige, no-nonsense communicatie! Fijne medewerkers!

Houen zo!