Reserveergemak
Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
9.7/10

jare

Erg fijn om in een hectische periode van verbouwen toch 's avonds een warme douche te kunnen nemen.
Goed geholpen - fijne service - al met al meer dan tevreden.

Plezierig contact - afspraken worden waargemaakt. Prima service!

Claudia

Eigenlijk alleen maar goede ervaringen met overaldouchen.nl. Echt super snelle service. Douche wordt zeer zorgvuldig geplaatst. Er wordt echt goed gecontroleerd of er niets lekt. Wat wij echt heel...

Snelle service, constant contact, super nette, aardige monteur.

Ervaren als heel erg prettig. Vriendelijk, accuraat, doen wat ze zeggen. Absoluut aan te raden.

betrouwbaarheid

Eik Bouw

Als aannemersbedrijf gespecialiseerd in het maken van badkamers heb ik al een aantal keer de douches van overal douchen gehuurd om zo een extra service aan mijn opdrachtgevers te kunnen leveren.de

Overaldouchen.nl is helemaal top. Een mooie luxe cabine met een prima kraan/douchekop. De cabine stond bij ons in de garage direct naar de CV ketel zodat we prima watertoevoer hadden. Goede...

Komen afspraken na.
Goed materiaal

C van Rheenen

Uitstekend

Zeer correct in het nakomen van afspraken. Ook de mensen die kwamen installeren en ophalen waren uitermate netjes en correct. werd netjes geĆÆnstalleerd en ook weer netjes opgeruimd.Een bedrijf wat ik absoluut kan aanbevelen.

Uitstekende ervaring met OveralDouchen.

Product is kwalitatief goed
Afspraken worden perfect nagekomen
Monteur is heel bekwaam en heel zelfredzaam

G Blonk

Zeer klantvriendelijk bedrijf goede afspraken aardige mensen en heel schik gehad van de nood douche top bedrijf en top materiaal

Bereikbaarheid en service

Ireen de Lima

Goede service, behulpzaam en snelle montage, zeer tevreden!

Christiaan

In 1 woord super service.....