Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak
9.5/10

Prima service! Duidelijke afspraken !

Ginette

Super!

Zowel levering als het ophalen zijn netjes en correct, het douchen in de cabine is super!

Opvallend klantvriendelijke medewerkers met aandacht voor details. Daarnaast een keurig product, snel en vakkundig geĆÆnstalleerd en gedemonteerd.

Louise

Super fijn om te kunnen douchen tijdens de verbouwing.
Goede en snelle comminicatie ook via email om te kunnen bepalen waar de nooddouche precies kon komen te staan. De douche is ook zeer...

goede en snelle communicatie

Kooy

Super bedrijf met zeer vriendelijke medewerkers.Gemaakte afspraken komen direct na en wat ik erg fijn vond is de communicatie voor,tijdens en na de plaatsing van de douche.Zou echt geen...

J. van den Berg

In verband met de verbouwing van onze badkamer contact opgenomen met Overal Douchen.nl.
bijzonder vriendelijke mensen en een perfecte service. wij zijn vol lof een dikke 10

we hebben duidelijke afspraken kunnen maken en deze werden voor de volle 100% nagekomen.
Op de afgesproken tijd kwam de bijzonder vriendelijke de installateur de douche plaatsen. Wij hoefden niets te doen. ook toen de badkamer klaar was is de douche op de afgesproken tijd opgehaald.
wij zijn bijzonder tevreden en bevelen iedereen OveralDouchen aan

Prima ervaring. Snel geregeld en komen alle afspraken na

Gea Westerman

Super bedrijf! DE oplossing bij problemen met douche of verbouwing van badkamer. Keurige nette medewerker die alles snel en in overleg opzet. Duidelijke uitleg en het douchen gaat uitstekend in de...

M.Glas

Super geregeld!!
goeie communicatie en heldere afspraken.
monteur gaat zeer netjes te werk en sluit alles keurig aan ook bij ophalen gaat alles zeer netjes.
mocht het nodig zijn...

werken zeer netjes en vakkundig.

Geen!! vooral zo doorgaan!!

Roel van Schoonhoven

Zeer fijn bedrijf om mee samen te werken.
Duidelijke communicatie en snel geleverd.
We hebben heerlijk even kunnen douchen in de periode dat onze badkamer verbouwd werd.
Ze sluiten...

Communicatie, expertise