Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak
9.5/10

M. Nieuweboer

Prima alternatief voor verbouwen van een badkamer. Goede service.

Goede voorbereiding. Vriendelijk personeel.

Geen.

Wibier

Klasse service ! Net en schoone douche nette monteur en prima sales ! Top

Profesioneel en klantgericht

Peter Noij

Zeer vlotte en goede service

Flexibiliteit (badkamer was eerder klaar) eerder weghalen mobiele douche was geen enkel probleem

Pleuni

Prima optie voor tijdelijke douche bij verbouwing

Goede en soepele communicatie, levering en ophalen zoals afgesproken, prima douche

Fijne mensen qua communicatie en ook bij installatie en ophalen super aardig.

Heel service gericht. Flexibel. Vriendelijk en fantastische tijdelijke douche.

Adriaan

Prima service. Heel prettig contact bij vragen en prima materiaal. In een woord: klasse!

Alles tip-top in orde!

Voor lange mensen zouden jullie nog een douche kunnen aanbieden die iets hoger is, waardoor de douchekop ook iets hoger kan worden opgehangen

Na de aanvraag van de douchecabine kreeg ik snel antwoord en werd enthousiast geholpen.
Werd op tijd geleverd en netjes geĆÆnstalleerd en we kregen goede uitleg. Tussendoor werd er ook nog...

Snel en vriendelijk geholpen

M. Kwakman

Echt een aanrader!
Prima douche met perfecte service!!

Snelle levering en goed contact

Niks op aan te merken

Vincent

Komen afspraken prima na.

Helder filmpje via whatsapp over gebruik douchecabine, tussentijds even langskomen om even iets te maken

Positieve ervaring. Klantgerichte communicatie en komen de afspraken na. Het product is van goede kwaliteit.

Wij hadden de grote cabine met deuren besteld. Met een aansluiting op de wastafelkraan konden we drie weken lang douchen tijdens de verbouwing. De pomp werkte ook goed, geen lekkage gehad. De cabine was schoon en netjes en werd snel geplaatst en weer gedemonteerd.

Doorberekenen van een hele week extra huur bij twee dagen extra vind ik een beetje jammer. Wij redden de drie weken net niet doordat de aannemer een dag later begon en er een pinksterdag in viel. Ik denk dat de meeste verbouwingen iets uit lopen. Een dagprijs berekenen, bv vanaf drie weken, moet toch mogelijk zijn?