Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak
9.5/10

Paula

Heel positief! Douche keurig en schoon geleverd op afgesproken datum en tijd.
Netjes aangesloten en goede uitleg gekregen.

Goede communicatie en meedenkend.

Arno den Uyl

Goed geholpen via de telefoon, fijn bedrijf nette mensen die hem komen aansluiten.

Een top douche die je uit de brand helpt tijdens de verbouwing van je badkamer.

Lukas

Super bedrijf. De deuchcabine was schoon en makkelijk om te gebruiken. Service komt op tijd monteren en ophalen. Volgende keer weer ga ik jullie bellen. Gr lukas

Prima bedrijf! Goede service, prettige samenwerking. Het douchen bleef mogelijk dankzij de douche van OveralDouchen.nl!

Flexibel bedrijf

Geen verbeter tips

Zeer professioneel en adequate service

Erg goed meedenken en heel zorgvuldig.

Geen, ga zo door ! Nogmaals hartelijk dank voor de excellente service.

Peek

Uitstekend goede service .

Snelle Levering .

Richard Vrugt

Wat een feest. Een douche op zolder. Totaal aangesloten op de wasmachine en het ketel huis. Geen omkijken naar en 3 weken dagelijks gebruikt door 4 man. Helemaal top!!

Ze regelen alles zelf. Perfect.

Monique van Geloof

Wij waren heel blij met de goede service en de douche.

Duidelijke en snelle reactie op vragen via mail, vriendelijk en prima kwaliteit van de douche.

Alles is naar wens verlopen, geen negatieve punten.

Werner

We hebben mooie blauwe douche cabine 8 weken lang gehuurd. ik vind het heel netjes hoe ze de aansluitingen hebben gemaakt en ook weer hebben weg gehaald.
werkt helemaal fantastische, en is erg...

klant vriendelijk
reageren snel op e-mails
en vragen nog even na of alles naar wens is, dat stel ik zeer op prijs.
de service van de montage en demontage is netjes.
en wat mij pakte is de look van de website, het is lekker fris. en jullie blinken uit van de rest.

de prijs van de pomp mag ook wel bij de douchcabine staan, dus echt er naast, ik vind dit klein beetje misleidend, kan mij voorstellen dat een meerderheid een pomp nodig heeft en ook niet van bewust is dat je deze er ook moet bij huren. en heb het idee dat er een speciale prijs zal zijn als je meer dan 5 weken huurt, maar dit is niet zo (wat ik zeker kan begrijpen, zaken zijn zaken).

Adriaan Groenen

Super oplossing als de badkamer verbouwd word , een douche huren bij overaldouhen. Nl Geweldige service en er word mee gedacht waar de douche het beste geplaatst kan worden.