Reserveergemak
Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
9.7/10

Arjan

Mooie oplossing voor tijdens de verbouwing badkamer. Snelle service en netjes geinstalleerd

snelle service, mooi product, goede installatie

geef een kortere tijd voor afmelden. Nu een week van tevoren.

Echt fantastisch! Keurig gebracht en geïnstalleerd! Heel bijzonder om tijdens de verbouwing van de badkamer toch perfect te kunnen douchen en dat in de woonkamer!

Helemaal keurig!

N de Vos

Een geweldige service! Snelle levering, correct en netjes geïnstalleerd, goede communicatie.
Biedt een fijne oplossing ten tijde van verbouwing ellende.

Fijne communicatie. Vooral dat ze na installatie nog even na mailen om te vragen of alles goed gaat,..... dat getuigt van klantenservice en betrokkenheid.

Zou het echt niet weten. Ik vond het top!

Prima service! Duidelijke afspraken !

Ginette

Super!

Zowel levering als het ophalen zijn netjes en correct, het douchen in de cabine is super!

Opvallend klantvriendelijke medewerkers met aandacht voor details. Daarnaast een keurig product, snel en vakkundig geïnstalleerd en gedemonteerd.

Louise

Super fijn om te kunnen douchen tijdens de verbouwing.
Goede en snelle comminicatie ook via email om te kunnen bepalen waar de nooddouche precies kon komen te staan. De douche is ook zeer...

goede en snelle communicatie

Kooy

Super bedrijf met zeer vriendelijke medewerkers.Gemaakte afspraken komen direct na en wat ik erg fijn vond is de communicatie voor,tijdens en na de plaatsing van de douche.Zou echt geen...

J. van den Berg

In verband met de verbouwing van onze badkamer contact opgenomen met Overal Douchen.nl.
bijzonder vriendelijke mensen en een perfecte service. wij zijn vol lof een dikke 10

we hebben duidelijke afspraken kunnen maken en deze werden voor de volle 100% nagekomen.
Op de afgesproken tijd kwam de bijzonder vriendelijke de installateur de douche plaatsen. Wij hoefden niets te doen. ook toen de badkamer klaar was is de douche op de afgesproken tijd opgehaald.
wij zijn bijzonder tevreden en bevelen iedereen OveralDouchen aan

Prima ervaring. Snel geregeld en komen alle afspraken na