Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak
9.5/10

Super behulpzaam en fantastische service

Goede en snelle service, zeer goed bereikbaar en denken met de klant mee.

Jorrit

Snel, vriendelijk, service gericht, professioneel, goede kwaliteit van de douche, schoon en netjes

Ze begrijpen dat je een nood douche nodig hebt omdat je een problem / verbouwing hebt. Dit kost al genoeg tijd en regelwerk dus overaldouchen.nl ontneemt je zorgen en handelt snel.

Misschien wat meer foto's van aansluitmogelijkheden op kranen / leidingen etc.

Familie Keller

Prettig zakendoen met deze mensen, professioneel, snel en zeer klantvriendelijk!! Van harte aanbevolen!!

Anja van Zanten

Het is een uitkomst,zo leendouche.Vriendelijke mensen die je helpen via telefoon/internet en die bij je thuiskomen om de douche te instaleren.Ik raad het echt iedereen aan.

Olav

Voor het realiseren van een zorgdouche bij mijn ouders heb ik op korte termijn helder en goed kunnen schakelen. Ik ben prettig en vakkundig te woord gestaan waardoor het geheel een korte...

Aandacht voor kwaliteit en klanttevredenheid

Nee, prima bedrijf met prettige vakkundige mensen met een missie.

Ben

Mijn ervaring met Overal douchen is prima. Wij waren niet bekend met dit bedrijf. De communicatie en levering was top in orde.

Afspraak is afspraak de douche is kraakhelder geleverd. De hygiëne van de douche was uitstekend. Het plaatsen van de douche was professioneel. Omdat wij ipv 2 weken de douche 3 weken nodig hadden, kon dit tijdens de verbouwing moeiteloos worden geregeld.

Ik zou als enigste adviseren om wat foto's te plaatsen vanuit de praktijk. Dit voor op de website. Dit natuurlijk met toestemming van de bewoners. Dan ontstaat er een nog beter beeld over de mogelijkheden.

Snel en correcte levering

nee

nee

Fam Julsing

Wat een topservice! Last-minute geregeld... maar dat was geen er kel probleem. De douche is keurig geleverd en weer opgehaald. En de factuur viel ook nog mee... OveralDouchen is zeker een aanrader!

Service en prijs

Ik kan niks bedenken wat verbetert zou kunnen worden....

DPO coaching training en advies

Tijdens de verbouwing van onze badkamer een douchecabine gehuurd van overaldouchen.nl. Erg tevreden over de service en kwaliteit van de geleverde diensten.
De douche werd rechtstreeks...

Nee, ga vooral zo door.

Christiaan Bonebakker

Aardige lui, stipt in de communicatie en afspraken. Ze hebben binnen twee weken na het eerste contact een Zorgdouche bij m'n moeder op de begane grond geplaatst, waarbij ze het water via flexibele...

Goede communicatie, sterk in het nakomen van afspraken, ze denken goed mee