Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak
9.5/10

Perfecte oplossing bij het verbouwen van je badkamer

snelle reactie en begripvol

Prima, prettige samenwerking, duidelijke afspraken.

klantvriendelijk, goed product.

nee

Martijn de Bruijn

Super service! Ontzettend handig om tijdens de verbouwing van de badkamer een douche te hebben. Is het geld dubbel en dwars waard.

De douchecabine was ruim genoeg om prima te kunnen douchen. Ik had de indruk dat de douche zo goed als nieuw was. Weet natuurlijk niet of dat altijd het geval is.

Melissa

We waren erg blij met de douche van OveralDouchen. Onze verbouwing van de badkamer duurde drie weken en dat we in die periode konden douchen was een uitkomst. Ik raad het iedereen aan!

Mooie schone cabine.

Nvt

Jurgen Welschen

Ik had een douche nodig in verband met de verbouwing van mijn badkamer. Via google kwam ik bij Overaldouchen.nl. De douche werd bij levering snel en netjes geinstalleerd. Ik kon aangeven waar ik hem...

De duidelijke uitleg en de snelle installatie. Tevens vond ik het fijn dat ze tussentijds mailden of alles naar wens was en of ik nog vragen had. Top!

R.Fioole

Een mooi bedrijf die zijn afspraken nakomt, goede kwaliteit douches
Ik zou dsit iedereen aanraden,

goede prijs, kwaliteit verhouding

Konkrea BV

Goede service, duidelijke informatie, vriendelijk en behulpzaam.
voldoende vragen zijn gesteld, zodat de plaatsing goed en in een keer kon worden gerealiseerd.

snel geleverd en geplaatst. goede prijs

Jan van den Akker

Zeer goed werkende, schone douche cabine. Eenvoudig aan te sluiten via Gardena koppelingen op keukenkraan d.m.v. een slang. Direkt warm water , geen getob met boiler waarbij het water opeens...

Voor dat een huurovereenkomst wordt afgesloten vraagt men eerst diverse foto's door te mailen van de situatie waar de douche geplaats moet worden

M. Nieuweboer

Prima alternatief voor verbouwen van een badkamer. Goede service.

Goede voorbereiding. Vriendelijk personeel.

Geen.

Wibier