Reserveergemak
Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
9.7/10

Jurgen Welschen

Ik had een douche nodig in verband met de verbouwing van mijn badkamer. Via google kwam ik bij Overaldouchen.nl. De douche werd bij levering snel en netjes geinstalleerd. Ik kon aangeven waar ik hem...

De duidelijke uitleg en de snelle installatie. Tevens vond ik het fijn dat ze tussentijds mailden of alles naar wens was en of ik nog vragen had. Top!

R.Fioole

Een mooi bedrijf die zijn afspraken nakomt, goede kwaliteit douches
Ik zou dsit iedereen aanraden,

goede prijs, kwaliteit verhouding

Konkrea BV

Goede service, duidelijke informatie, vriendelijk en behulpzaam.
voldoende vragen zijn gesteld, zodat de plaatsing goed en in een keer kon worden gerealiseerd.

snel geleverd en geplaatst. goede prijs

Jan van den Akker

Zeer goed werkende, schone douche cabine. Eenvoudig aan te sluiten via Gardena koppelingen op keukenkraan d.m.v. een slang. Direkt warm water , geen getob met boiler waarbij het water opeens...

Voor dat een huurovereenkomst wordt afgesloten vraagt men eerst diverse foto's door te mailen van de situatie waar de douche geplaats moet worden

M. Nieuweboer

Prima alternatief voor verbouwen van een badkamer. Goede service.

Goede voorbereiding. Vriendelijk personeel.

Geen.

Wibier

Klasse service ! Net en schoone douche nette monteur en prima sales ! Top

Profesioneel en klantgericht

Peter Noij

Zeer vlotte en goede service

Flexibiliteit (badkamer was eerder klaar) eerder weghalen mobiele douche was geen enkel probleem

Pleuni

Prima optie voor tijdelijke douche bij verbouwing

Goede en soepele communicatie, levering en ophalen zoals afgesproken, prima douche

Fijne mensen qua communicatie en ook bij installatie en ophalen super aardig.

Heel service gericht. Flexibel. Vriendelijk en fantastische tijdelijke douche.

Adriaan

Prima service. Heel prettig contact bij vragen en prima materiaal. In een woord: klasse!

Alles tip-top in orde!

Voor lange mensen zouden jullie nog een douche kunnen aanbieden die iets hoger is, waardoor de douchekop ook iets hoger kan worden opgehangen