Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak
9.5/10

Adriaan Groenen

Super oplossing als de badkamer verbouwd word , een douche huren bij overaldouhen. Nl Geweldige service en er word mee gedacht waar de douche het beste geplaatst kan worden.

Heintz Home Improvement

Reeds enkele jaren maken wij graag gebruik van de diensten van Overal Douchen.nl

Met hun geweldige product en service is de badkamer verbouwing een stuk minder belastend !!!

Goed product

Goede communicatie

Diverse product mogelijkheden waardoor altijd een passende oplossing.

Ga zo door !!!

P. Donker

Prima bedrijf, goed advies en komt afspraken na.

Klantvriendelijk, prettig in communicatie

Was praktisch geweest als bedrijf zelf een kraan zou kunnen aanpassen aan de eisen. Niet meer dan een tip.

Haasjes

Voor drie weken een douche gehuurd bij OveralDouchen.nl tijdens verbouwing van de badkamer. Geen gedoe om te douchen bij de buren, familie of op sportvereniging. Lekker je "eigen" douche. Het was...

Mijn verbouwing aan de badkamer is op het laatste moment eerder gestart + liep uit. Het bedrijf was heel flexibel met het hierop inspelen. Ondanks dat de douche + toevoer- en afvoerleidingen van tijdelijke aard zijn, levert de monteur een mooi stukje werk op zodat je niet over de leidingen valt. Ze zijn duidelijk in communicatie ; wat er toegezegd wordt, doen ze ook.

Karin

Voor een verbouwing van de badkamer een douche besteld.
We werden keurig geïnformeerd over de planning en de douche werd uitstekend ge(de)monteerd.

Sandra Pluimers

Super, communicatie is snel en duidelijk. Ook het plaatsen en ophalen van het douchje gaat vlot en nauwkeurig. Het douchen zelf is verrassend goed, er komt een krachtige straal water uit de...

Douchen in de kleine cabine gaat heel goed, een krachtige straal uit de douchekop en het water blijft binnen. Het wordt niet nat buiten de cabine.

Ik kan geen verbeterpunten of tips verzinnen, het was gewoon SUPER

Maureen Landman

Ik had lekage in mijn douche ruimte via de verzekering mocht ik een douche huren na 4 al geen douche te hebben gehad. Ik gebeld naar verschillende bedrijven voor een nooddouche. De meeste hebben...

Snelle en zeer vriendelijke service! Makkelijk bereikbaar.

L. Slingerland

Top geregeld! Je hoeft nergens over na te denken dat doet overal douchen voor je.

Ruud

Duidelijk in de afspraken. Wie doet wat, zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij het plaatsen. Netjes en zorgvuldig tijdens plaatsen; aandacht dat je huis en spullen niet beschadigd...

Zorgvuldig, netjes, goede kwaliteit.

Mag in deze prijsklasse wel een thermostaatdouche hebben. Miste een plankje om shampoo op te zetten. De cabine heeft alleen klein zeepbakje, dus moet je bukken in een relatief kleine cabine om je shampoo van de grond te pakken en weer terug te zetten.
Een kleiner tijdsvenster waarin je thuis moet zijn voor (de-)installeren. Nu moet je een heel dagdeel blokken.

De douche werd keurig geïnstalleerd in onze bijkeuken waar een aansluiting op de warm- en koud waterleiding werd gemaakt.

Snelle installatie van de cabine.