Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak
9.5/10

Zeer positief, duidelijke en snelle terug koppeling, goede planning en professionele installatie en demontage handelingen.

Snelle terugkoppeling op vragen.
Goede service en apparatuur.

De douche kop kan in de huurcabine meer naar beneden gericht worden, deze staat er tegen de wand aan te sproeien.

Marc uit Zeeland

Het team van Overaldouchen.nl heeft ons met raad en daad bijgestaan om een oplossing voor ons doucheprobleem te vinden. "Kan niet" staat niet in hun woordenboek. Waarvoor dank!

Snijders

Top! Goede infirmatie vooraf , volgens afspraak geleverd en geinstalleerd. Prima oplossing bij een verbouwing van een badkamer.

Correcte uitleg over hoe de douche te gebruiken
Goede communicatie.
Levering en ophalen volgens afspraak

K.Duits

Ontzettend goede ervaring met dit bedrijf. Komen hun afspraken na, reageren snel via de mail en hele nette service. Heerlijk 3 weken kunnen douchen tijdens de verbouwing.

Prima! Goede en snelle levering douchecabine. Plaatsen en weer ophalen verliep prima.
De douchecabine een aantal dagen langer houden dan reservering was geen probleem.

Martha

Goed product en uitstekende service!

Erg meedenkend over voor klant juiste mogelijkheden

H Hoekstra

Heel erg goed. Snel en uitgebreid gereageerd op vragen en opmerkingen. Ontzettend vriendelijk, behulpzaam en meedenkend over eventuele oplossingen. Wij zijn heel blij met de snelheid,...

Snelheid van reageren, installatie, afwerking, vakkennis maar boven al de klantvriendelijkheid en het meedenken.

Nee, eigenlijk niet.

Tamara

Zes weken lang stond er een douchecabine in onze woonkamer. Wat heerlijk om gewoon te kunnen douchen tijdens onze verbouwing! Netjes aangesloten en later weer opgehaald. Goede ervaring wat ons...

Bijzonder prettig en erg professioneel

prettig en deskundig personeel.

Bijzonder goede ervaring, alles conform planning en bijzonder vriendelijk personeel.
tot in de puntjes verzorgd

planning
prijs