Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Rob Reinders

Perfect, snel nauwkeurig en zeer vriendelijk geholpen!

Perfecte oplossing, goede uitleg, meedenken voor dendert oplossing

van Straalen

De communicatie met Overaldouchen is heel goed, wij hadden op hele korte termijn een douche nodig en zij hebben ons kunnen helpen. Nadat onze verbouwing klaar was is de douche weer op de afgesproken... De communicatie met Overaldouchen is heel goed, wij hadden op hele korte termijn een douche nodig en zij hebben ons kunnen helpen. Nadat onze verbouwing klaar was is de douche weer op de afgesproken datum en tijd opgehaald. Fantastisch.

Houden zich aan afgesproken tijd, dus je hoeft niet de hele dag te wachten

geen verbeterpunten

M. Uijlenberg

We zijn erg tevreden over het huren van de douchecabine tijdens de verbouwing van onze badkamer. Dit vanwege de goede service, vriendelijke en duidelijke communicatie en er wordt meegedacht met de... We zijn erg tevreden over het huren van de douchecabine tijdens de verbouwing van onze badkamer. Dit vanwege de goede service, vriendelijke en duidelijke communicatie en er wordt meegedacht met de klant, zoals bij ons over de beste plek en aansluiting voor de douchecabine.

Duidelijke communicatie, vriendelijk, meedenken met de klant, douchecabine werkte uitstekend

Michiel

Zeer positief. Snel geleverd, vakkundig geinstalleerd, heldere communicatie.

Vriendelijk, prettige communicatie, goede service en goede douche.

Geen verbeterpunten

Ype

Tijdens de verbouwing gewoon kunnen douchen, hoe fijn is dat!

Goede kwaliteit douchecabine, schoon, vlotte en duidelijke communicatie, keurig volgens afspraak

niet echt

Bouke Staphorst

Snel, adequaat en zeer prettig in de omgang.

Na aanvraag zijn we snel te woord gestaan en hebben we gemakkelijk informatie kunnen uitwisselen en daarom een goede offerte ontvangen. De douche is snel geplaatst, werkt perfect, en ook de breng-... Na aanvraag zijn we snel te woord gestaan en hebben we gemakkelijk informatie kunnen uitwisselen en daarom een goede offerte ontvangen. De douche is snel geplaatst, werkt perfect, en ook de breng- en ophaaltijden zijn accuraat.

Een ophang-haak bij de douche voor de losse slang naar het warmwaterpunt in de keuken. Deze lag nu na loskoppelen ongebruikt op de vloer naast de douche, dat was wat onhandig en ook kwetsbaar voor... Een ophang-haak bij de douche voor de losse slang naar het warmwaterpunt in de keuken. Deze lag nu na loskoppelen ongebruikt op de vloer naast de douche, dat was wat onhandig en ook kwetsbaar voor de slang.

Familie Deurloo

We zijn snel en deskundig geholpen bij het plaatsen en weer weghalen van de douche. Vriendelijke werknemer die netjes en secuur werkt.

De montage van de tijdelijke douche is goed en snel gedaan. Ik heb er geen omkijken naar gehad. Het een en ander is geïnstalleerd om zowel de wasmachine als de douche te kunnen gebruiken.

De informatie over kosten zou helder op de website kunnen komen.

Arjan snijders

Top. Duidelijke communicatie vooraf. Installatie van de douche kundig en schone spullen.

Zie beschrijving

Natasja Vermeulen

Superfijn en flexibel bedrijf! Vriendelijke benadering en de douche heeft zijn werk goed gedaan.

Bewegen mee.

Geen verbeterpunten.

Patricia Olah

Wij hebben 3 weken een nooddouche gehuurd tijdens onze badkamer verbouwing bij dit bedrijf en kunnen het aan iedereen aanbevelen!
De communicatie verloopt duidelijk, alles is heel schoon, en de...
De communicatie verloopt duidelijk, alles is heel schoon, en de monteur werkte heel netjes. Hij was erg voorzichtig met onze spullen tijdens het plaatsen.
Erg klantvriendelijk, wij zijn enorm tevreden!

Klantvriendelijk en makkelijk te regelen