Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

René van de Mheen

Top oplossing tijdens de verbouwing van onze badkamer. Goede en duidelijke communicatie. Nette schone douche. Installatie en aansluiten gebeurde door een bekwame vakman. Ook het demonteren gebeurde... Top oplossing tijdens de verbouwing van onze badkamer. Goede en duidelijke communicatie. Nette schone douche. Installatie en aansluiten gebeurde door een bekwame vakman. Ook het demonteren gebeurde netjes en professioneel op de afgesproken dag. Ik zal jullie zeker aanbevelen!

Duidelijke communicatie
Duidelijke afspraken
Goede prijs/kwaliteit
Nette werkwijze

LL

Ideale oplossing tijdens badkamerverbouwing!

Betaalbaar, snel en perfect werkende douche.

Niets

Hans Stapel

Als je op zoek bent naar een nooddouche, kan ik je zeker aanraden om er eentje te huren bij overaldouchen.nl! Ik heb onlangs een nooddouche bij hun gehuurd en ik ben zeer tevreden over de... Als je op zoek bent naar een nooddouche, kan ik je zeker aanraden om er eentje te huren bij overaldouchen.nl! Ik heb onlangs een nooddouche bij hun gehuurd en ik ben zeer tevreden over de dienstverlening die ik kreeg. Allereerst wil ik benadrukken hoe aardig de twee heren van de firma zijn. Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven me vakkundig advies. Een ander positief punt was dat ze zeiden wat ze deden en deden wat ze zeiden. Er waren geen verrassingen en alles verliep volgens plan. Wat ik ook erg op prijs stelde, was hoe netjes ze werken. Ze maakten geen bende en zorgden ervoor dat alles netjes en schoon werd achtergelaten. Het was duidelijk dat ze veel zorg en aandacht besteedden aan het installeren van de nooddouche. Last but not least was de nooddouche zelf ook van hoge kwaliteit. Hij was degelijk, schoon en comfortabel, en ik had geen enkel probleem om erin te douchen. Al met al kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over de dienstverlening die ik heb ontvangen bij het huren van een nooddouche. Ik zou het zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een nooddouche.

Zoals gezegd, de beide heren waren vriendelijk en professioneel, de nooddouche was van hoge kwaliteit en de installatie verliep soepel en efficiënt.

Meer waar je op moet letten: de nooddouche wordt op de waterleiding aangesloten. Ik dacht dat het een boiler was. Het was op zich geen probleem om op de koud en warmwaterleiding aan te sluiten maar... Meer waar je op moet letten: de nooddouche wordt op de waterleiding aangesloten. Ik dacht dat het een boiler was. Het was op zich geen probleem om op de koud en warmwaterleiding aan te sluiten maar rekende op alleen de koudwaterleiding. Overigens: het was maar goed ook. Geen gedoe met water opwarmen. Gewoon de warmwaterkraan opendraaien en douchen maar....

Wijnand Makkink

Een zeer plezierige ervaring. Snel en correct behandeld. Comfortabele douche tijdens onze verbouwing. Ik kan het iedereen aanraden!

Snelle en professionele levering.

Samson

Erg fijne ervaring met Overal Douchen. Ze reageren heel snel op de mail en zijn duidelijk in hun vraagstelling om een goede service te kunnen bieden. Denk aan de juiste aansluiting/ plaatsing om aan... Erg fijne ervaring met Overal Douchen. Ze reageren heel snel op de mail en zijn duidelijk in hun vraagstelling om een goede service te kunnen bieden. Denk aan de juiste aansluiting/ plaatsing om aan bepaalde verwachtingen te kunnen voldoen.

Afmetingen van de cabines zijn duidelijk aangegeven. Overzichtelijke website.

Mis de evt bijkomende extra kosten mbt bijvoorbeeld plaatsing hoger gelegen etage en aansluitkosten (kan ik ook gemist hebben ergens hoor;-))

S. C

De eerste mail die ik van dit bedrijf kreeg was al niet zo netjes en die daarop volgden ook niet. In de eerste mail stond dat wij zelf een T-stuk moesten regelen voor de aanvoer en mogelijk alleen... De eerste mail die ik van dit bedrijf kreeg was al niet zo netjes en die daarop volgden ook niet. In de eerste mail stond dat wij zelf een T-stuk moesten regelen voor de aanvoer en mogelijk alleen koud water douchen. Terwijl wij een normale wasmachine aansluiting hebben en daar pal tegenover een cv ketel. Ook verborgen kosten van bijv de douchecabine op zolder werden pas aan het eind vermeld. Op andere sites staat dat wel meteen duidelijk vermeld. Ik beveel dit bedrijf zeker niet aan. Vind ze beerytje onbeschoft overkomen. Heel jammer!!

Niet

Netter benadering via de mail..!!

Reactie OveralDouchen.nl/ Zorgdouche.nl:

Beste S.
Wat vervelend om te lezen dat onze offerte u niet bevalt.
Beste S.
Wat vervelend om te lezen dat onze offerte u niet bevalt.
Wij geven in onze eerste e-mail aan dat wij maatwerk leveren (op maat gemaakt) en vragen om foto's van verschillende situaties.
Dit vindt u terug bij het kopje: "Werkwijze" (infographic: 3e plaatje).
Bij "Meeste Gestelde Vragen" geven wij, naast persoonlijke uitleg in de offerte, ook alvast enige uitleg in tekstvorm.
Wij hebben uw foto's beoordeeld, hierop advies gegeven, mogelijkheden aangedragen en daarna de offerte verzonden.
Dat dit u niet is bevallen vinden wij zeer spijtig, wij zijn geen prijsvechter en onderhandelen over de prijs doen wij niet.
Wanneer een bedrijf na werkzaamheden een hogere factuur stuurt, spreekt men van "verborgen kosten".
Wanneer een bedrijf vooraf maatwerk prijzen stuurt, dan noemt men dat een "offerte".
Wij vinden het spijtig dat onze site en werkwijze niet duidelijk genoeg waren.
Er is altijd ruimte voor verbetering, dus ook hier zullen wij naar kijken.
Team Overaldouchen

Rob Schepens

De Zorgdouche, een ideale oplossing als je fysiek niet meer in staat bent om boven naar de badkamer te kunnen gaan.

Deze oplossing heeft er mede voor gezorgd dat we de laatste maanden...

Deze oplossing heeft er mede voor gezorgd dat we de laatste maanden van het leven van mijn moeder zo aangenaam mogelijk konden maken.

Daarnaast de perfecte oplossing voor de thuiszorg om de dagelijkse verzorging zo goed mogelijk te kunnen doen.

Ontzettend aardige medewerkers van de Zorgdouche die in staat zijn om daar waar nodig het juiste maatwerk te leveren en ook belangrijk doen wat ze beloven.

Maatwerk leveren en doen wat ze beloven

Joost Bonfrer

Fantastisch alles geregeld perfecte service we hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer prima kunnen douchen
Super gedaan met opbouwen en weghalen
Echt een aanrader en wij hebben...
Super gedaan met opbouwen en weghalen
Echt een aanrader en wij hebben inmiddels een aantal mensen door verwezen naar overaldouchen Joost en Marijke

Service vriendelijkheid en snelheid

Vooral zo doorgaan

Femke

Heel goede ervaring. Flexibiliteit met plaatsen van de douche ivm kerstperiode. Na plaatsing was er een lekkage, die is netjes binnen een paar uur na melden verholpen. We zijn goed geadviseerd over... Heel goede ervaring. Flexibiliteit met plaatsen van de douche ivm kerstperiode. Na plaatsing was er een lekkage, die is netjes binnen een paar uur na melden verholpen. We zijn goed geadviseerd over de plaatsing van de douche. De douche zelf was prima, goede waterdruk. Heel erg tevreden en we zijn netjes geholpen.

Goede communicatie, snelle oplossing, goed product

Een douchekop met verschillende stralen zou fijn zijn.

Rob Reinders

Perfect, snel nauwkeurig en zeer vriendelijk geholpen!

Perfecte oplossing, goede uitleg, meedenken voor dendert oplossing