Snelheid plaatsing

OveralDouchen.nl

Vriendelijk

Geen idee

Rotshuizen

Wij zijn zeer tevreden met OveralDouchen.nl

Klantvriendelijkheid, snelheid, flexibel en de netheid bij plaatsen en ophalen

a de gier

Top oplossing bij verbouwing badkamer! snelle levering, keurige installatie en snel contact! top bedrijf!

snelle reactie en zeer goed product!

nvt

Diane Streng-Baltes

Zo fijn om een douche in huis te hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer. Ook ontzettend fijn dat jullie zo flexibel zijn!

Vriendelijk, schoon en flexibele ophaal datum

Aart-Peter

Alles goed geregeld.

Prima instructies en communicatie

Peter

Alles tot in de puntjes geregeld. Geen omkijken meer naar.

Aanbieen van een totaal pakket

Een fonteintje naast de douche zou het afmaken.

Ozden

Top! Werkt netjes, komt afspraken na. Erg vriendelijk. We hebben een week kunnen douchen in onze eigen woning, dat is erg fijn.

vriendelijk, werk erg netjes. Komt afspraken na en denkt mee.

gee

Van Rijn

Wij kregen een nieuwe badkamer en besloten een douchecabine te huren bij overaldouchen.nl. Wat was dit een uitkomst zeg. Ik zag mezelf en m’n kroost al gaan bij anderen aankloppen of we mogen... Wij kregen een nieuwe badkamer en besloten een douchecabine te huren bij overaldouchen.nl. Wat was dit een uitkomst zeg. Ik zag mezelf en m’n kroost al gaan bij anderen aankloppen of we mogen douchen, 3 weken is dan toch best lang. Dit was een top uitkomst!!!!

Aardige mannen, die snel hun werk uitvoeren.

Helemaal niks

Van Rooijen

Heel goede ervaring. Informatie op website was duidelijk, er werd snel gereageerd op e-mails en plaatsing en ophalen verliep zeer professioneel. De cabine was schoon, ruim en comfortabel. Zo fijn om... Heel goede ervaring. Informatie op website was duidelijk, er werd snel gereageerd op e-mails en plaatsing en ophalen verliep zeer professioneel. De cabine was schoon, ruim en comfortabel. Zo fijn om thuis te kunnen douchen tijdens de verbouwing van de badkamer!

Snelle communicatie en goed product tegen scherpe prijs.

Volgens mij zijn jullie heel klantgericht en flexibel, maar alle disclaimers in elke email wekken een andere indruk. Misschien goed om hier naar te kijken. En week van tevoren aangeven voor ophalen... Volgens mij zijn jullie heel klantgericht en flexibel, maar alle disclaimers in elke email wekken een andere indruk. Misschien goed om hier naar te kijken. En week van tevoren aangeven voor ophalen is best lang. Wij dachten dat badkamer klaar zou zijn maar door onverwachte vertraging hebben we een week zonder douche gezeten...

Fam van Ekris

Uitstekende service!

Duidelijke uitleg, wordt goed meegedacht naar handigste oplossing.Cabine was netjes, schoon, installatie keurig, goede communicatie over halen en brengen van de cabine, houden zich keurig aan... Duidelijke uitleg, wordt goed meegedacht naar handigste oplossing.Cabine was netjes, schoon, installatie keurig, goede communicatie over halen en brengen van de cabine, houden zich keurig aan tijdstip.

Uitstekende!