Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Mariet van der Eijk

Hele fijne communicatie en afspraken. De douche is perfect om tijdelijk, tijdens bijvoorbeeld een verbouwing, te gebruiken. Wij hebben deze 7 weken gebruikt zonder enige storing. Perfect!! Tijdens... Hele fijne communicatie en afspraken. De douche is perfect om tijdelijk, tijdens bijvoorbeeld een verbouwing, te gebruiken. Wij hebben deze 7 weken gebruikt zonder enige storing. Perfect!! Tijdens het plaatsen wordt er fijn meegedacht over de beste manier om te installeren.

Communicatie, wijze van installeren

Bart

Super oplossing voor onze badkamerverbouwing

Alles helder uitgelegd en handige do's en don'ts voor het maken van foto's van de plek waar de douche moet komen te staan. Contact verliep heel soepel en de heren maken bijna een feestje van de... Alles helder uitgelegd en handige do's en don'ts voor het maken van foto's van de plek waar de douche moet komen te staan. Contact verliep heel soepel en de heren maken bijna een feestje van de plaatsing en het ophalen. Snel, netjes geplaatst en super uitleg. Ook verlengen en afmelden ging heel soepel. En vooral: de douche was top.

De communicatie op de website voelde wat afstandelijk omdat er op verschillende plekken wordt opgeroepen vooral niet te bellen maar te mailen, terwijl het persoonlijke contact juist heel warm en... De communicatie op de website voelde wat afstandelijk omdat er op verschillende plekken wordt opgeroepen vooral niet te bellen maar te mailen, terwijl het persoonlijke contact juist heel warm en hartelijk was.

CG ter Haar

Geweldig! Een verademing want eindelijk een bedrijf die nakomt wat ze beloven en nog meer!
Prima communicatie en oplossingsgericht en mooie douches!

Communicatie, oplossingsgericht, afspraken nakomen!

Henk

Alles is vlekkeloos verlopen.

Uitstekende communicatie.

Jet

Wat een geweldige oplossing

Super snel met reageren, offerte en plaatsing! Fijn contact

Charlene Reumerman-Davies

Top! Mijn opa kan nu veilig douchen. De plaatsing was binnen een week. De medewerkers zijn ook super! Gewoon niks negatiefs :)

-Snelheid
-Goede uitleg

N.V.T

C.L.Harteveld

Niets dan lof

Reageren snel op de gestuurde foto's, goede instructies, uitstekende service.

Jan Samson

Prettig contact vooraf, tijdens en nadien - en vooral ook een ideale oplossing voor een tijdelijke douche tijdens onze badkamerverbouwing.

Eenvoudige communicatie per e-mail, planning duidelijk bij installeren en ophalen. Installatie volledig naar eigen wens gedaan.

Heb geen verbeterpunten was gewoon top geregeld!

Sven Vogel

Ik was opzoek voor een douche voor korte tijd omdat mijn vrouw voor de eerste weken na het ongeluk niet naar boven zou kunnen. Zo kwam ik bij Zorgdouche.nl tercht en vroeg hoe snel ze konden... Ik was opzoek voor een douche voor korte tijd omdat mijn vrouw voor de eerste weken na het ongeluk niet naar boven zou kunnen. Zo kwam ik bij Zorgdouche.nl tercht en vroeg hoe snel ze konden leveren. De volgende dag had ik een doche in de keuken staan met een lage instap en ruim plaats voor een douchestoel. idiaal voor mijn vrouw omdat ze nog niet kon lopen en veel hulp nodig had.
Ik had een aanvraag voor een maand gedaan. Maar er werd gelijk gezegd,geef maar een week van te voren aan als we hem moeten halen. Uit eindelijk heeft die douche er bijna 5 maanden gestaan. Tijdens die 5 maanden werd er regelmatig contact gehouden en gevraagd hoe het met het herstel van mijn vrouw ging. En dat geeft dan wel weer een goed gevoel. Ze staan echt voor wat ze doen en doen dat met veel plezier en dat merk je.
Dus als je ooit een douche nodig hebt dan moet je dus echt bij zorgdoche.nl zijn.

Als tip. Het was in ons geval fijn geweest als er een antslip matje voor buiten de douche bij werd geleverd. Tegen het uitglijden.

Gee alles ging gesmeerd bij ons

Fam van Kemenade

Een prettig bedrijf om mee samen te werken.

Zijn duidelijk en komen de afspraken na

Nee ga zo door