Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Remko

Er diende een nieuwe badkamer bij ons geplaatst te worden en hebben 5 weken de standaard douchecabine gehuurd van overaldouchen welke we we in de bijkeuken hebben laten plaatsten. Dit naar volledige... Er diende een nieuwe badkamer bij ons geplaatst te worden en hebben 5 weken de standaard douchecabine gehuurd van overaldouchen welke we we in de bijkeuken hebben laten plaatsten. Dit naar volledige tevredenheid, snelle reactie bij offerte aanvraag, snelle installatie, goede communicatie en bovenal ennvoudig en goed gebruikersgemak van de douche.

Goede communicatie, douche snel geplaatst en werk zeer effectief

Astrid van Duin

Werd op tijd geleverd met uitleg en weer opgehaald en alles netjes opgeruimd.

Op tijd reactie en snelle afhandeling

Volgens mij is de heater niet altijd nodig. Dat maakte het geheel best kostbaar. Maar het werd mij geadviseerd. Was toch weer bijna €60 extra

WK

Heel fijn om deze oplossing te kunnen gebruiken bij de verbouwing van onze badkamer

Snelle service, goede communicatie

Astrid

In verband met een verbouwing van de badkamer wilden wij een tijdelijke douche in de garage plaatsen. Er werd snel via de mail gereageerd en het plaatsen verliep prima. Vriendelijke monteur die echt... In verband met een verbouwing van de badkamer wilden wij een tijdelijke douche in de garage plaatsen. Er werd snel via de mail gereageerd en het plaatsen verliep prima. Vriendelijke monteur die echt mee dacht, nette manier van werken en plaatsen. De douche beviel ons prima.

Prima communicatie, nette manier van werken. Fijn dat er ook mee gedacht wordt en gezocht wordt naar een goede oplossing.

Martijn

Wat een topoplossing

hele nette prijs, heel net product, fijne service

Simon Gras

Nooddouche geplaatst tijdens de verbouwing van de badkamer , alles netjes gebracht ,aangesloten in de garage. met heater en boiler nooit een koude douche gehad. na 4 weken mailtje verstuurd en... Nooddouche geplaatst tijdens de verbouwing van de badkamer , alles netjes gebracht ,aangesloten in de garage. met heater en boiler nooit een koude douche gehad. na 4 weken mailtje verstuurd en nooddouche netjes gedemonteerd en opgehaald op afgesproken tijdstip. prima service en correcte installateurs

goede service, prima huur prijzen aardige en correcte installateurs

ga zo door de service is top !

A. De Bruijn

Helemaal perfect. Keurig geleverd en geïnstalleerd. De verbouwing van de badkamer liep uit en zonder problemen 2 maal met een week kunnen verlengen.

Snelle reactie en keurige communicatie

Merel

Prima cabine geplaatst door vriendelijk personeel

Behulpzaam, vriendelijk, goeie cabines, vlot geplaatst en opgehaald.

Niet flexibel met bezorgen en ophalen.

Fam. Kuiper

Uitstekend!!

Vriendelijk en servicegericht, reageren snel op emails en houden zich aan de afspraken.

Niet duidelijk dat er enkel per week gehuurd kan worden (bijv: 10 dagen = 2 weken huur)

Fam Posthuna

Goede ervaring met dit bedrijf! Een tijdelijke douche in de keuken ten tijde van onze badkamerverbouwing. Een mooie oplossing, gebracht gemonteerd en weer opgehaald. Superblij met deze oplossing

Goede communicatie, komen afspraken na. Product doet wat het beloofd!

NVT