Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Michelle

Uitstekend service en envoudig process met een prima tidelijk douche

Goede service en goede douche

Geen verbeterpunten

Sofie van der Maas

Ik had binnen een dag een reactie op mijn mail van Dirk-Jan, ondanks dat ik deze op Koningsdag had gestuurd, dus dat was heel fijn! We hadden namelijk op redelijk korte termijn een douche nodig... Ik had binnen een dag een reactie op mijn mail van Dirk-Jan, ondanks dat ik deze op Koningsdag had gestuurd, dus dat was heel fijn! We hadden namelijk op redelijk korte termijn een douche nodig (binnen een week), en zelfs dat was mogelijk!
De douche was snel opgebouwd en we hebben vier weken lang heerlijk zonder problemen kunnen douchen op onze overloop boven.

Kortom: super blij, top service en ze hebben onze verbouwing een stuk makkelijker gemaakt omdat we 'overal' konden douchen ;)!

Snelle service, werken netjes en super vriendelijk!

Geen.

Daan

Wij kunnen iedereen aanraden om bij overaldouchen.nl een nood douche te huren. Tijdens de verbouwing van onze badkamer zijn wij perfect geholpen.

Duidelijke hulp tijdens het reserveren...

Duidelijke hulp tijdens het reserveren dmv een videoboodschap om zeker te zijn dat de douche kon worden aangesloten.

Echt prefect geregeld!

Duidelijkheid

Caroline Brak

Goede service en erg tevreden

Afspraken nagekomen. De douche is erg goed bevallen!

Geen!

Leander Pennings

Via OveralDouchen voor de verbouwing van de badkamer een tijdelijke 'douche' gehad. Alle afspraken van OveralDouchen zijn perfect nagekomen in een relaxte een aangename sfeer. Daarnaast heeft de... Via OveralDouchen voor de verbouwing van de badkamer een tijdelijke 'douche' gehad. Alle afspraken van OveralDouchen zijn perfect nagekomen in een relaxte een aangename sfeer. Daarnaast heeft de tijdelijke douche naar behoren gefunctioneerd. Een uitkomst !

Afspraken nakomen en product conform site e.d.

Ga zo door !!

Wendy

Prettig contact; duidelijk, behulpzaam en vriendelijk

Juiste informatie

Andere planning zodat je een dagdeel kunt opgeven

Patricia Brienesse-de Jong

Op hele korte termijn hadden wij een douche nodig voor mijn vader. Na zoeken op internet kwam ik dit bedrijf tegen. Via app en mail contact maakte Dirk Jan een betrouwbare indruk. Ik kreeg een info... Op hele korte termijn hadden wij een douche nodig voor mijn vader. Na zoeken op internet kwam ik dit bedrijf tegen. Via app en mail contact maakte Dirk Jan een betrouwbare indruk. Ik kreeg een info filmpje per WhatsApp toegestuurd hoe de douche eruitzag en extra info. Doordat er rechtstreeks contact is met Dirk Jan, of één van de collega's, kun je makkelijk vragen stellen en afspraken maken. De douche werdt snel en vakkundig geplaatst. De dames van de thuiszorg waren super enthousiast, praktisch, stevig, veilig, mooi afgewerkt, waren enkele steekwoorden die voorbij kwamen. Ook mijn vader was heel blij met de douche. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Het kost wel wat, maar wat je er voor terug krijgt is het dubbel en dwars waard. Dirk Jan, Bedankt voor een fijne samenwerking. Heel veel succes voor de toekomst.

Betrouwbaar, eerlijk, hulpvaardig, snel, duidelijk, houdt zich aan afspraken.

Nee.

Richard

Wij zijn zeer tevreden over de service van OveralDouchen. We hebben een tijdelijke douche drie weken gehuurd tijdens de verbouwing van onze badkamer. De informatie was duidelijk, communicatie per... Wij zijn zeer tevreden over de service van OveralDouchen. We hebben een tijdelijke douche drie weken gehuurd tijdens de verbouwing van onze badkamer. De informatie was duidelijk, communicatie per email heel snel en makkelijk. Vooraf wat fotos van de geplande locatie sturen, worden per ommegaande beoordeeld zodat je ook gelijk weet of het haalbaar is. Dag vooraf wordt het tijdslot van 2-3 uur aangegeven waarin ze komen. Installatie snel en professioneel. Douche eenvoudig in gebruik, geen omkijken naar gehad en ook het ophalen ging razendsnel (weer met een 2-3 uur tijdslot). Geen lekkages, goede instructie, gewoon helemaal top! Toch nog lekker kunnen douchen tijdens de verbouwing zonder vrienden en familie lastig te vallen. Aanrader !

Snelle communicatie per email (vrijwel direct antwoord). Zeer vriendelijke en professionele installateurs.

Vrijwel geen. Een voorkeursdag/tijd voor levering en ophalen kunnen aangeven zou fijn zijn, maar ik snap ook dat dat lastig plannen is. Verder is de communicatie zo goed dat het altijd wel moet... Vrijwel geen. Een voorkeursdag/tijd voor levering en ophalen kunnen aangeven zou fijn zijn, maar ik snap ook dat dat lastig plannen is. Verder is de communicatie zo goed dat het altijd wel moet lukken...

Tamara Derks

Alles heel goed geregeld.

Snelle communicatie

Niet

Rook

Voor onze verbouwing een douchecabine van overaldouchen geregeld. Het was heel erg fijn om toch een douche te hebben. Aanvraag online was zo geregeld. En het is ons heel erg goed bevallen. De... Voor onze verbouwing een douchecabine van overaldouchen geregeld. Het was heel erg fijn om toch een douche te hebben. Aanvraag online was zo geregeld. En het is ons heel erg goed bevallen. De douche, maar ook het personeel, zijn heel erg netjes.

Hun service! Je krijgt een filmpje met instructies en bij problemen makkelijk te bereiken.

Geen.