Mireille

Artikelen op wegshop soms niet leverbaar

Ik had een product besteld bij de wegshop dat binnen een dag bezorgd zou worden. Nadat ik niets ontving toch maar eens gebeld. De spullen zouden niet meer leverbaar zijn, en daar was ik over... Ik had een product besteld bij de wegshop dat binnen een dag bezorgd zou worden. Nadat ik niets ontving toch maar eens gebeld. De spullen zouden niet meer leverbaar zijn, en daar was ik over gemaild. Mijn hele mailbox nagekeken, maar niets ontvangen. Nu is het nog te laat om de betreffende producten elders te regelen. Balen dat de webshop niet klopt. Slechte services en fout op fout. Ik mag het doen met wat excuses, maar verder een hoog ' zoek het lekker uit' gehalte. Ik bestel mijn producten volgende keer bij een andere zaak.

Anke Fraters

Kampeergerief

Enorm veel keuze!

J. Seghers

Hanwag wandelschoenen

Hanwag wandelschoenen

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop van Belorado Low Bunion GTX. Dit model zou geschikt zijn voor mensen met "Halux Valgus" . Na een tijd deze schoenen gedragen te hebben heb ik nog geen pijn ervaren aan m'n grote teen, wat met de vorige schoenen snel het geval was.

Dik dunnink

Ik heb een verkeerde beoordeling i v m de tent die had ik ergens anders 50 euro goedkoper gezien maar dat was een ouwde atvetentie sorry daarvoor er is door jullie heel netjes en snel... Ik heb een verkeerde beoordeling i v m de tent die had ik ergens anders 50 euro goedkoper gezien maar dat was een ouwde atvetentie sorry daarvoor er is door jullie heel netjes en snel gereageerd alles prima geregeld ben zeer tevreden

de reaktie van u werknemer heel netjes en verstand van zaken groetjes Dik

an Hanswijk-polling

Wat een geweldige service heeft deze zaak . Denken geweldig met ons mee . Super deskundig personeel . We komen hier graag .

Ralf Wenzel

Alles TOP !!!

Dickie Denaijere-Flierman

Goede service

Voor het bestellen heb ik telefonisch inlichtingen gevraagd. Ik werd snel geholpen en heb op een prettige manier advies gekregen. De eerste bestelling was de volgende dag bezorgd. De tweede... Voor het bestellen heb ik telefonisch inlichtingen gevraagd. Ik werd snel geholpen en heb op een prettige manier advies gekregen. De eerste bestelling was de volgende dag bezorgd. De tweede bestelling heb ik net afgerond.

Margot

Vlotte service

Vriendelijke en snelle service

Ron van den Hoven

Geweldige service!

Na een onderdeel van m’n tent kwijt te zijn geraakt via mail contact opgenomen met OutdoorXL. Nagenoeg direct geholpen door Bart Bosua die het onderdeel (zonder vergoeding!) zal toesturen. Helemaal... Na een onderdeel van m’n tent kwijt te zijn geraakt via mail contact opgenomen met OutdoorXL. Nagenoeg direct geholpen door Bart Bosua die het onderdeel (zonder vergoeding!) zal toesturen. Helemaal top!

Carl

Très réactif, livraison gratuite ultra rapide

Une première commande annulée par mes soins et la suivante expédiée très rapidement en colis Express.
Très satisfait de ce vendeur. À recommander.