Andy

Fantastic service.

They had the item I wanted in stock. I emailed to ask some questions, I received a speedy reply and they answered all my question. Highly recommended.

Peter De vries

Perfecte service bij aankoop wandelschoenen

Verkoopster weet waar ze over praat , en geen enkele moeite is teveel...

Thomas Postema

Slecht,,, koop er NOOIT meer iets

OUTDOOR XXL in Barendrecht
hierbij willen we toch wel jullie even laten weten dat wij de afhandeling van de afgelopen mails, ZEKER niet naast ons neerleggen.
omdat wij er totaal NIET...
OUTDOOR XXL in Barendrecht
omdat wij er totaal NIET mee eens zijn zoals de reactie ... GOOI HET MAAR OP ....STORMSCHADE... bij je verzekering .nee nee daar doen wij niet aan. was GEEN stormschade.
De tent is 16 maanden oud.
owww en kijk even de nieuwe bijlage .... 2 jaar GARANTIE!!!!!
Dit alles wordt verstuurd na NATUURLIJK EasyCamp.com EN Consumentenbond ... met natuurlijk het OPGENOMEN telefoon gesprek met de HEER!!!! Jan Singer die onder andere zegt.... dat WIJ voor de GOEDKOOPSTE (350.00) kwaliteit zijn gegaan,(de tenten van de Lidl en Action gaan vele jaren langer mee)
als we GEWOON voor 2 weken PER jaar die tent had opgezet ...kunnen we er 5 jaar mee doen !!!!! DUSSSS
gaat de tent volgens ...HEM....
maar 10 weken mee .wij hadden ons maar EERST moeten laten voorlichten bij de ANWB ha,ha,
wij laten dit ZEKER uitzoeken
dusss bij deze ...
wij pikken DIT ZÉKER niet
groet Fam Postema

N Jensen

Bestelling Easy Camp Hurrycane 400. Vlot en doeltreffend kon de bestelling online worden geplaatst. Prima

zie Bovenstaande

Albert Harteveld

Outdoor broek

Ik kreeg telefonisch duidelijke informatie over de maat van de broek. De broek werd de volgende dag zonder extra kosten thuis bezorgd en voldoet aan mijn verwachtingen

Nadine

Super klantenservice

Net gebeld met de klantenservice ivm helaas al veel te snel kapot gaan van de bestelde stoeltjes. Morgen staan er twee nieuwe klaar en kunnen er dus gewoon goede stoelen mee op vakantie!
Dank...
Dank voor de service

Schokkaert, Edmond

Uitstekende service ! 10 op 10 !

Proficiat mensen; doe zo verder !

Alles was TIP TOP in orde. Tout était parfait a 100% . Alles richtig; gerne wieder !

Tot de volgende keer

Willeke

Super klantenservice!

Door omstandigheden (een kapotte rugzak drie dagen voor de vakantie...) heb ik halsoverkop online een nieuwe rugzak uit moeten zoeken. Op maandag aan het eind van de middag met OutdoorXL gebeld en... Door omstandigheden (een kapotte rugzak drie dagen voor de vakantie...) heb ik halsoverkop online een nieuwe rugzak uit moeten zoeken. Op maandag aan het eind van de middag met OutdoorXL gebeld en werd zeer behulpzaam te woord gestaan (door Michiel?). Na het plaatsen van de bestelling werd ik zelfs nog terug gebeld, om verzending nog diezelfde dag mogelijk te maken. Hierdoor had ik op dinsdagmiddag al mijn nieuwe Osprey in huis, helemaal top dus!

Lennart Hermansson

Very nice internetshop and quick response to my question..!