Adrian

Voor 15 bestel morgen thuis??? Goede grapje... zaterdag besteld, is woensdag en nog geen informatie over mij besteling... geen track and trace code ontvangen ,geen pakiet en nog steeds wachten!

Niks

geert

Correct maar voor 15 uur besteld volgende dag bij jou klopt niet vrijdag besteld en de volgende woensdag nog niet ontvangen

TeusTreure

2 paar ski s gekocht

goed advies en uitleg van het product

Wim De Wyngaert

Topklasse

Ik kocht een opblaasbare kano die geleverd moest worden in Turkije. 24 september ll. besteld en op 25 september was de kano reeds in Turkije, maar dan... UPS heeft de kano gans Turkije... Ik kocht een opblaasbare kano die geleverd moest worden in Turkije. 24 september ll. besteld en op 25 september was de kano reeds in Turkije, maar dan... UPS heeft de kano gans Turkije doorgestuurd maar niet naar Alanya. Gisteren werd de kano uiteindelijk geleverd. Tijdens deze periode had ik, via mail, veel contact met OutdoorXL. Bij iedere vraag van mij snel antwoord én hulp in de conversatie met UPS. Esther en Erik zijn top-medewerkers van OutdoorXL.

Yannes

Super Goed

Het officiële Leki product met mooie kleuren en top kwaliteit bescherming. Snel geleverde met instructies en gereedschap!

Thoba

Schnelle Lieferung, Ware super, sehr gerne Wieder!

☀️☀️☀️☀️☀️

Uitstekende service en dik tevreden

Uitstekende service
Goede communicatie

Uitstekende service
Goede communicatie

Vanaf moment van aankoop stond aftersales afdeling bereid om onze vragen te beantwoorden. We hadden een inflatae kano gekocht. Na een jaar luchtkamer lek, we kregen in no time een nieuwe gratis opgestuurd, geen probleem. Jaar later bleek kano niet helemaal goed te zijn (naad gesprongen door fabrieksfout) en ze hebben geregeld dat fabrikant een gehele splinternieuwe kano heeft opgestuurd. We zijn dankbaar en super tevreden!

Martin Holm

Hurtig levering og hjælpsom kundeservice.

Mit telt havde en lille fejl, men butikken var meget hjælpsom i forhold til at løse problemet.

Jean-Paul Kramer

Bestelling Citronella Spiralen

De bestelling is alsnog geleverd binnen 3 werkdagen op mijn gekozen DPD-shop.
Hiermede ben ik tevreden.

Jean-Paul Kramer

Bestelling Citronella Spiraal

Op de site staat "op voorraad" en "voor 15:00 uur besteld volgende werkdag in huis".
Dus mooi NIET en op emails volgt ook geen reactie 😠