Caroline Van Daele

Het maakt voor mij de verplaatsing naar boven heel makkelijk en aangenaam. Ik kan zware stukken ook via de lift naar boven of beneden brengen.

Nihil

van Rijckel

Snel en goed gewerkt, er was één klein probleem en dit is direct opgelost door de technieker van Otolift

telefoon zou iets sneller moeten opgenomen worden

Deltour Stefaan

Zoals gemeld bij de bestelling, de juiste levertijd. Een correcte levering en een goede plaatsing met voldoende uitleg.

Misschien tussen de bestelling en de plaatsing de mensen eens laten weten hoe het met het verwerken van de lift staat. Wij hadden hoge nood aan de lift en dan zeg je elke week aan elkaar : misschien... Misschien tussen de bestelling en de plaatsing de mensen eens laten weten hoe het met het verwerken van de lift staat. Wij hadden hoge nood aan de lift en dan zeg je elke week aan elkaar : misschien volgende week!

stephanie goderis

Nog geen 2 weken nadat de nieuwe traplift geïnstalleerd was, kregen we al een foutmelding op de display van de lift. Hij wou niet meer naar beneden gaan. Na talloze (vruchteloze - iemand zou afkomen... Nog geen 2 weken nadat de nieuwe traplift geïnstalleerd was, kregen we al een foutmelding op de display van de lift. Hij wou niet meer naar beneden gaan. Na talloze (vruchteloze - iemand zou afkomen maar heeft dat NIET gedaan!!) telefoontjes, wachten we nog altijd op een hersteller. Intussen kan mijn moeder-die al een paar knieoperaties achter de rug heeft- de trap op- en afkruipen. Schandalig hoe mensen zo in de kou worden gezet, zeer slechte service. Raad ik niemand aan!

sneller reageren en echt afkomen, i.pl.v. beloven maar niets doen!

Piot Guy

Ai passé commande d'un monte-escaliers il y a 24 jours. Le délai de livraison de2 semaines convenu dans le bon de commande est dépassé et aucune nouvelle de otolift. Ça commence bien...

Le respect des engagements est essentiel!

Henriette Janssen

Gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Prima service.

Alice Steenssens

Geen opmerkingen. Tevreden.

Demanet

C'est ma première commande. Lenteur de déplacement : 90 secondes. Sonnerie de charge trop faible.

Sonnerie plus forte en fin d'oeuvre pour mise en charge de la batterie.

Hachat-Delpierre Jeannine

Nous découvrons la manipulation du monte-escalier, sommes contents de l'aide apportée par ce monte-escalier.

Claudine Metten

Je le trouve un peu lent, même quand on le rallume.

Sans se plaindre pour le boulot, je trouve que le Monsieur a eu beaucoup de mail et que pour ce genre de travail, ils auraient pu être deux mais je précise que je n'ai rien à dire sur la qualité de... Sans se plaindre pour le boulot, je trouve que le Monsieur a eu beaucoup de mail et que pour ce genre de travail, ils auraient pu être deux mais je précise que je n'ai rien à dire sur la qualité de ses services.