Geyskens Danielle

Positief.

Coenen Maria

Praktisch!

Luyckx Juul

We hadden de traplift al véél eerder moeten installeren.

Onderaan de trap is de op- en afstap niet hoog tegenover de rolstoel.

Georges Staelens - Acke Beecke

Mijn man kon niet meer naar boven om te slapen, maar nu gaat het heel goed.

Demoma

Rampzalig. Na 6 maanden is de lift nog niet geïnstalleerd. Tweemaal werd het ontwerp geplaatst en paste dit niet. De eerste maal zat ik met het opstijgen met de lift tegen het plafond. Bij de... Rampzalig. Na 6 maanden is de lift nog niet geïnstalleerd. Tweemaal werd het ontwerp geplaatst en paste dit niet. De eerste maal zat ik met het opstijgen met de lift tegen het plafond. Bij de tweede plaatsing werd tevens de trap beschadigd. Men stelde een goedkope herstelling voor. Bij de derde plaatsing werd onze onderste marmeren traptrede gebarsten door slechte boring (op de rand). Dit is nog niet opgelost. Na maanden dus nog niet bruikbare lift. Ik raad otolift dus zeker niet aan. Slechte ervaring.

service bieden waarvoor men reclame maakt.

Mme Last

Très bon contact avec votre représentant, contrat bien expliqué, maison à recommander, société très sérieuse.

Continuer de la même manière.

Neffe Roberte

Très bien.

Nihil.

André Boudt

In het begin wat wennen maar nu gaat alles goed.

Nihil.

Van Vlasselaer Agnes

Na 2 maand ben ik blij met deze hulp alleen vind ik het soms wat te traag maar dat ligt zeker aan mij.

Geen.

Yves Molle

Je ne pouvais plus monter à l'étage - palpitations - grâce à mon escalier Otolift je n'ai plus aucun problème. J'accède à l'étage sans problème.

Parfait, rien que des louanges.