Hoe voldoet uw traplift aan de verwachtingen
Wat vond u van de snelheid van levering
Bent u te spreken over de klantvriendelijkheid van onze verkopers
Bent u tevreden over de vakkundigheid van onze monteurs
Wat vindt u van het gebruiksgemak van onze traplift

J.W. de Ruijter

Prima. Alles liep 'op rolletjes'.

Kan niets bedenken. Zie hierboven

Zeer goed.

Geen.

Snelle service, netjes

Voldoet aan de verwachtingen en makkelijk bedienbaar.

Geen verbeter punten.

Voor een ongeval (mijn echtgenote viel van de bovenste trede naar beneden) hadden wij met spoed een traplift nodig. Na telefonisch contact was de offerte en op 16/2/2023 accoord en de montage op... Voor een ongeval (mijn echtgenote viel van de bovenste trede naar beneden) hadden wij met spoed een traplift nodig. Na telefonisch contact was de offerte en op 16/2/2023 accoord en de montage op 21-2-2023. Heel snel en goed!

Ja, gekozen voor ZorgZeker pakket 5 jaar garantie. Er is geen voorlichting geweest over onderhoudsbeurt. Hoe kan ik dar nog over worden geadviseerd?

Reactie Otolift Trapliften:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Op onze website vindt u meer informatie over onderhoud: www.otolift.nl/traplift-service-en-garantie/onderhoud. Wij hebben inmiddels contact met u gehad over de mogelijkheden voor voor uw traplift.
Mocht u nog andere vragen hebben dan horen wij dat graag.
Het serviceteam van Otolift

Een paar keer problemen gehad en via telefonisch advies zijn ze opgelost.

Werkt goed maar erg langzaam

Service goed netjes en snel geplaatst. Tot 2 etage portiek appartement koop woning

Een goede en solide bedrijf en een fantastisch product; zeer klantvriendelijke personeel!

Nee

H. van Haaren

Ik kan niet anders zegen dat alles goed is verlopen. Geweldig.

Alles is geweldig en snel verlopen. Complimenten voor iedereen van verkoper tot monteurs