Hoe voldoet uw traplift aan de verwachtingen
Wat vond u van de snelheid van levering
Bent u te spreken over de klantvriendelijkheid van onze verkopers
Bent u tevreden over de vakkundigheid van onze monteurs
Wat vindt u van het gebruiksgemak van onze traplift

Particulier

Laten mensen van 87 gewoon een hele ochtend wachten voor niks de monteur niet een keer naar 2 keer

Je netjes aan je afspraken houden

Hartelijk dank voor uw review.
Het spijt ons te horen dat uw ervaring met Otolift Trapliften niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
We hebben geprobeerd om contact met u...
Hartelijk dank voor uw review.
We hebben geprobeerd om contact met u op te nemen om uw situatie te bespreken, maar tot op heden hebben we helaas geen reactie ontvangen.
We willen u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen, zodat we samen kunnen werken aan een oplossing. U kunt ons bereiken op 0800 444 777 2 of via e-mail op klachten@otolift.com
We zien uw reactie graag tegemoet.

Jack Hereijgers

Uitstekend

Eerste twee jaar garantie en dus geen onderhouds kosten voor controle beurt

Iwan Hoogervorst

Slechte service!

De nieuwe lift is na een paar weken al defect. De 24 uur service neemt alleen de telefoon op en kan geen monteur sturen. Ze kan nu niet naar bed en Oto komt niet.

Edjuh

Kundig en aardig personeel

Nvt

J.m.

Goed uitgelegd, snelle levering

A.J. Meijer

Werkt goed

Mocht wel een beetje sneller op en neer gaan.

NB.A.P. Winia

Makkelijk te bedienen.

Een op maat gemaakte boodschappentasje te hangen aan de traplift zou comfortabel zijn om kleine spullen mee te nemen.

M.J. de Ridder - Iken

Een goede ervaring. Ook goed advies om in de eerste plaats een douche te laten plaatsen i.v.m. bereikbaarheid op de trap.

De knop op de lift vind ik een beetje onhandig, maar op de TV. reclame zag ik al een ander soort knop.

Beste mevrouw de Ridder-Iken,
Beste mevrouw de Ridder-Iken,
Hartelijk dank voor uw review.
Het is mogelijk om de bediening van uw traplift te vervangen door een joystick. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en we hebben samen de verdere stappen besproken.
Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, neem gerust contact met ons op.
Koninklijke Otolift Trapliften

Zou u mij een gebruiksaanwijzing kunnen sturen?

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Elke nieuwe traplift, tweedehands traplift en gehuurde traplift wordt standaard geleverd met een handleiding. We hebben onlangs contact met u opgenomen en er is een nieuwe handleiding naar u gestuurd.
Als alternatief kunt u te allen tijde de digitale versie van de handleiding raadplegen op onze website via de volgende link:
Aarzel niet om in de toekomst contact met ons op te nemen als u verdere vragen of opmerkingen heeft.

M.Nulens - Schmitz

Voel me veilig .