Prijs kwaliteit verhouding
9.5/10
Resultaat
9.5/10
Communicatie

Patricia Ortiz is zeer kundig en prettig in de omgang. Ze heeft ons schilderij snel en vakkundig gerestaureerd. We kunnen haar van harte aanbevelen!

Bas fontein

Wi zijn zeer tevreden over de geleverde kwaliteit van de herstelwerkzaamheden en de service.

Mevr. de Keijzer

Mooi resultaat. Schilderij weer als nieuw.

van Blanken

Contact opgenomen via het aanvraagformulier op de website. Nog dezelfde dag had ik een offerte voor de restauratie van mijn schilderij. Meteen een afspraak gemaakt en binnen 2 weken had ik mijn... Contact opgenomen via het aanvraagformulier op de website. Nog dezelfde dag had ik een offerte voor de restauratie van mijn schilderij. Meteen een afspraak gemaakt en binnen 2 weken had ik mijn schilderij al weer aan de muur hangen waarbij de beschadigingen onzichtbaar hersteld waren en alle kleuren weer tot leven gekomen. Een echte aanrader!

Er was heel wat te doen in het huis aan de haven: schoonmaken van schilderijen, repareren van schilderijlijsten en herstel van diepe krassen in een schilderij

J.A.H. van den Heuvel

Excellente kwaliteit en zeer vriendelijk

Prima! Duidelijke informatie over werkwijze en kosten. Uitstekend werk en ook nog eens snel.

Mijn ervaring is bijzonder goed!