Prettig te woord gestaan en vakkundig geholpen. Goed werk.

Andre

9/10

Prima werk geleverd

Simoneta

10/10

Ik heb een schilderij en lijst laten restaureren door Patricia. Dit betrof een oud familiestuk dat duidelijk toe was aan een grote schoonmaakbeurt en restauratie. Het resultaat overtrof werkelijk... Ik heb een schilderij en lijst laten restaureren door Patricia. Dit betrof een oud familiestuk dat duidelijk toe was aan een grote schoonmaakbeurt en restauratie. Het resultaat overtrof werkelijk boven alle verwachtingen. Ik kan Patricia aan iedereen aanbevelen.

10/10

Heb dit bedrijf via Google gevonden. Het is een geweldig en persoonlijk bedrijf, welke ik zeer zeker iedereen zou willen aanbevelen.
Mijn schilderij is enorm mooi en vakkundig gerestaureerd....
Mijn schilderij is enorm mooi en vakkundig gerestaureerd. De restaurateur is een zeer vriendelijke dame met verstand van zaken!

10/10

Zeer tevreden met resultaat

Dick van der Meer

9/10

Mevrouw Ortiz paart deskundigheid aan passie voor haar werk en datgene wat zij onderhanden heeft. Na de restauratie was het schilderij mooier dan we hadden verwacht. Ze heeft in meer opzichten... Mevrouw Ortiz paart deskundigheid aan passie voor haar werk en datgene wat zij onderhanden heeft. Na de restauratie was het schilderij mooier dan we hadden verwacht. Ze heeft in meer opzichten vakwerk afgeleverd.

Marica Peeters

10/10

Op alle fronten goed!

8/10

Excellent communication. Great service. Good results!

9/10

Patricia heeft ons eerlijk geadviseerd over de mogelijkheden om ons schilderij (een familiestuk) te restaureren. Haar enthousiasme en betrokkenheid geeft veel vertrouwen. Het resultaat van de... Patricia heeft ons eerlijk geadviseerd over de mogelijkheden om ons schilderij (een familiestuk) te restaureren. Haar enthousiasme en betrokkenheid geeft veel vertrouwen. Het resultaat van de restauratie heeft onze verwachtingen overtroffen.

Danny

9/10

Op aanvraag kreeg ik snel een hele uitgebreide en heldere offerte. Daarna is het werk goed en kundig opgepakt, ik heb vertrouwen in de bevindingen en het resultaat. Erg tevreden mee!