Prijs kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Resultaat
Communicatie

Albert Jan van Soelen

Patricia heeft voor mij zowel de lijst als het eigenlijke doek gerestaureerd van een 19e eeuws schilderij. Ik kan haar zonder enige reserve bij iedereen aanraden. Wat een vakmanschap! Ze is... Patricia heeft voor mij zowel de lijst als het eigenlijke doek gerestaureerd van een 19e eeuws schilderij. Ik kan haar zonder enige reserve bij iedereen aanraden. Wat een vakmanschap! Ze is bovendien buitengewoon nauwkeurig in de communicatie, zeer prettig in de omgang en legt ook precies op foto's vast wat ze heeft gedaan. Een aanrader!

Vriendelijk en goed communicerend. Goede info via digitale media.

Patricia is zeer vriendelijk en klantgericht en informeerde mij van begin af aan uitgebreid over de mogelijkheden. Wel was er aanvankelijk wat miscommunicatie over het in rekening te brengen tarief,... Patricia is zeer vriendelijk en klantgericht en informeerde mij van begin af aan uitgebreid over de mogelijkheden. Wel was er aanvankelijk wat miscommunicatie over het in rekening te brengen tarief, maar daar kwamen we goed uit. Ik liet door haar een schilderij restaureren was nogal zwaar beschadigd was, en dankzij haar is het nu een stuk opgeknapt en weer toonbaar. Op voorhand was Patricia realistisch over het feit dat het niet perfect zou worden, dus daar hield ik al rekening mee.

Eric

Ik ben uitermate tevreden met het werk van Patricia Ortiz. Ze heeft veel informatie gegeven over het schilderij en de mogelijkheden tot restauratie en de fases daarin, inclusief foto’s. Resultaat is... Ik ben uitermate tevreden met het werk van Patricia Ortiz. Ze heeft veel informatie gegeven over het schilderij en de mogelijkheden tot restauratie en de fases daarin, inclusief foto’s. Resultaat is prachtig.

Patricia is zeer deskundig en ervaren.

Rosa Hustinx

Geweldig resultaat en een prima service.

Patricia did an excellent job repairing our oil painting. She clearly communicated process, timeframe and price.

Alexander

Na het lezen van zeer goede reviews contact opgenomen met mevr Ortiz voor restauratie van een olieverfschilderijtje geschilderd door W. Teelink uit rond 1900 waar ik gehecht aan ben (erfenis... Na het lezen van zeer goede reviews contact opgenomen met mevr Ortiz voor restauratie van een olieverfschilderijtje geschilderd door W. Teelink uit rond 1900 waar ik gehecht aan ben (erfenis familie). Via de WA heb ik haar foto's ter beoordeling verstrekt. Op basis hiervan is een eerste indruk door haar gegeven aangaande de verwachte benodigde restauratie. Hierna een afspraak met haar gemaakt voor restauratie. Vervolgens is er een definitieve afspraak vastgelegd wat te doen incl de kosten hiervoor. Tijdens de werkzaamheden heeft mevr Ortiz mij foto's via WA gestuurd van de ontwikkelingen en na haar restauratie hebben we een afspraak gemaakt om het op te halen. Ik ben zeer content over het resultaat, een aanrader!

Heb een schilderij laten schoonmaken en een klein schuurtje laten repareren