9.5/10
9.5/10
9.1/10

102 Reviews

Hans KB

8/10

Ik heb bij Patricia Ortiz een schilderij en een kapotte lijst laten restaureren. Aan de lijst ontbraken een aantal stukken en het schilderij was erg donker geworden. Patricia heeft op deskundige... Ik heb bij Patricia Ortiz een schilderij en een kapotte lijst laten restaureren. Aan de lijst ontbraken een aantal stukken en het schilderij was erg donker geworden. Patricia heeft op deskundige wijze de lijst gerestaureerd en het geoxideerde verwijderd.
Daarna heeft ze er een goede beschermende laag op aangebracht. Alles ziet er nu weer prachtig uit.
Hans KB Den Haag

8/10

Goed alleen duurde de reparatie ruim 3 x langer dan afgesproken en dat werd werd niet heel erg goed gecommuniceerd

Reactie Ortiz Art Clinic:

Het klopt inderdaad dat de afstemming niet helemaal goed gegaan is - mede door persoonlijke omstandigheden. Excuses hiervoor. Ik hoop wel van harte dat het eindresultaat naar volle tevredenheid is... Het klopt inderdaad dat de afstemming niet helemaal goed gegaan is - mede door persoonlijke omstandigheden. Excuses hiervoor. Ik hoop wel van harte dat het eindresultaat naar volle tevredenheid is en dat u weer met volle teugen van uw kunstwerk kunt genieten!

Madezo Risk & Compliance

8/10

Zelf heb ik geen ervaring met restauratie van schilderijen, het was dan ook de eerste keer dat ik bij Patricia kwam. Na een zeer goede uitleg en vakkundige beoordeling van het restauratietraject heb... Zelf heb ik geen ervaring met restauratie van schilderijen, het was dan ook de eerste keer dat ik bij Patricia kwam. Na een zeer goede uitleg en vakkundige beoordeling van het restauratietraject heb ik het schilderij achtergelaten. Het resultaat was verbluffend, het is een prachtig schilderij geworden met een mooie nieuwe vernislaag. Ook de restauratie van de lijst is uitstekend gelukt. Hartelijk dank Patricia en zeker tot een volgende keer.

MdZ

C.E. van de Griendt

10/10

De communicatie liep aanvankelijk wat stroef waardoor wat misverstanden ontstonden ,die wel naar volledige tevredenheid zijn opgelost

Mevr. Dekker

10/10

Top bedrijf!
Zeer vakkundig en service gericht.
Kan dit bedrijf iedereen aanraden die
een mooi kunstwerk bezit.

10/10

Via internet kwam ik bij Patricia terecht. Het is voor mij niet direct naast de deur, maar ik ben heel blij dat ik hier terecht ben gekomen. Vanwege een achtergrond in kunst en kunst beheer ben... Via internet kwam ik bij Patricia terecht. Het is voor mij niet direct naast de deur, maar ik ben heel blij dat ik hier terecht ben gekomen. Vanwege een achtergrond in kunst en kunst beheer ben ik extra kritisch en voorzichtig door wie ik mijn schilderij laat restaureren. Patricia heeft al mijn hoge verwachtingen van haar deskundigheid waar gemaakt. Ik ben heel erg blij met het resultaat!!!

H. van de Polder

10/10

Perfect

Gertjan en Carla Marks

10/10

Wij hebben een heel goede indruk gekregen van Ortiz Art Clinic en de deskundigheid van Patricia Ortiz.
Zij heeft ons uitstekend geadviseerd en het resultaat van de restauratie van ons...
Zij heeft ons uitstekend geadviseerd en het resultaat van de restauratie van ons schilderij is absoluut spectaculair.
We zijn er heel erg blij mee en zullen haar bedrijf zeker aanbevelen bij anderen.
Gertjan en Carla Marks

Drs.G. Oudega

10/10

Ijn schilderij was erg vuil o.m. oor rookaanslag. Het is vakkundig schoongemaakt en ook de aanwezige craquelé is waar mogelijk verholpen. Het schilderij ziet er weer prachtig uit, met frisse... Ijn schilderij was erg vuil o.m. oor rookaanslag. Het is vakkundig schoongemaakt en ook de aanwezige craquelé is waar mogelijk verholpen. Het schilderij ziet er weer prachtig uit, met frisse kleuren, en ik ben zeer tevreden over het resultaat.

J.van der Star de Klok 213 Rijnsburg

10/10

Wij zijn uitermate tevreden met de reparatie van de antieke lijst van ons schilderij ,waar van een stuk was afgebroken.