Prijs kwaliteit verhouding
9.5/10
Resultaat
9.5/10
Communicatie

Excellent communication. Great service. Good results!

Patricia heeft ons eerlijk geadviseerd over de mogelijkheden om ons schilderij (een familiestuk) te restaureren. Haar enthousiasme en betrokkenheid geeft veel vertrouwen. Het resultaat van de... Patricia heeft ons eerlijk geadviseerd over de mogelijkheden om ons schilderij (een familiestuk) te restaureren. Haar enthousiasme en betrokkenheid geeft veel vertrouwen. Het resultaat van de restauratie heeft onze verwachtingen overtroffen.

Danny

Op aanvraag kreeg ik snel een hele uitgebreide en heldere offerte. Daarna is het werk goed en kundig opgepakt, ik heb vertrouwen in de bevindingen en het resultaat. Erg tevreden mee!

Lia Huipen

Ortiz Art Clinic heeft 4 schilderijen gerestaureerd, incl. de lijsten. Hele prettige communicatie en vakwerk! We zijn erg blij met het resultaat.

Vriendelijk, deskundig en goede uitleg van werkzaamheden. Bereikbaarheid in Leidschendam is goed.

Hans

Via internet in contact gekomen. Na eerste kennismaking volste vertrouwen in goede afloop!

Ik heb 2 schilderijen aan Patricia toevertrouwd. Deze waren opgeslagen voor een lange periode en waren daardoor vervuild. De schilderijen vertoonde ook schade veroorzaakt door het slechte klimaat... Ik heb 2 schilderijen aan Patricia toevertrouwd. Deze waren opgeslagen voor een lange periode en waren daardoor vervuild. De schilderijen vertoonde ook schade veroorzaakt door het slechte klimaat binnen de opslagruimte. Het resultaat was verbluffend. De schilderijen schoon, mooi en aantrekkelijk geworden. Ze leven weer en hebben een mooie plek verdiend in ons huis

W versteeg-erades

Kundig en klantgericht

Dick Verfaille

Gevraagd een offerte reparatie en reinigen schilderij, prijsvoorstel tussen € 1.600,00 en € 2.050,00
werd € 3.300,00. Deze prijs is erg hoog voor een schilderij met een waarde van waarschijnlijk € 2.500,00.
Informatie over de schilder , helaas niet. Goed contact via mail en het resultaat van de werkzaamheden is goed.

Reactie Ortiz Art Clinic:

Hartelijk dank voor de feedback. Deze wordt ten zeerste gewaardeerd. De kosten voor restauratie van een schilderij zijn niet gerelateerd aan de waarde van een schilderij, maar hangen af van het... Hartelijk dank voor de feedback. Deze wordt ten zeerste gewaardeerd. De kosten voor restauratie van een schilderij zijn niet gerelateerd aan de waarde van een schilderij, maar hangen af van het aantal uren dat nodig is om werkzaamheden uit te voeren. Daardoor kan het makkelijk gebeuren dat de kosten voor restauratie hoger liggen dan de waarde van een schilderij. Het is uiteraard aan de eigenaar om te bepalen of het schilderij de te maken kosten waard zijn. Met mijn technische vaardigheden als restaurateur kan ik helaas niet achterhalen wie de kunstenaar is van het schilderij. Daarvoor zou u een kunsthistoricus kunnen raadplegen. Ik ben uiteraard blij dat u tevreden bent met de uiteindelijke resultaten!