Prijs kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Resultaat
Communicatie

Houwink

Zeer tevreden over de deskundige restauratie van 2 zeer gehavende schilderijen: resultaat boven verwachting.

arthur simonetti

Patricia is een zeer vriendelijk en bekwame expert. Haar advies is eerlijk en duidelijk. Onze drie schilderijen zijn heel erg opgeknapt. Maar vooral het vertrouwen dat Patrcia uitstraalt en de... Patricia is een zeer vriendelijk en bekwame expert. Haar advies is eerlijk en duidelijk. Onze drie schilderijen zijn heel erg opgeknapt. Maar vooral het vertrouwen dat Patrcia uitstraalt en de liefde voor het vak gaven ons een zeer tevreden gevoel.

Ortiz Art Clinic is mij goed bevallen, heel professioneel bedrijf waar goede afspraken gemaakt mee kunnen worden.

Esther en Frank

We hebben bij Ortiz Art Clinic twee kleine 17e eeuwse schilderijen laten restaureren. Dat is zeer goed gedaan en het eindresultaat is zeer tot onze tevredenheid.

Prettig te woord gestaan en vakkundig geholpen. Goed werk.

Andre

Prima werk geleverd

Simoneta

Ik heb een schilderij en lijst laten restaureren door Patricia. Dit betrof een oud familiestuk dat duidelijk toe was aan een grote schoonmaakbeurt en restauratie. Het resultaat overtrof werkelijk... Ik heb een schilderij en lijst laten restaureren door Patricia. Dit betrof een oud familiestuk dat duidelijk toe was aan een grote schoonmaakbeurt en restauratie. Het resultaat overtrof werkelijk boven alle verwachtingen. Ik kan Patricia aan iedereen aanbevelen.

Heb dit bedrijf via Google gevonden. Het is een geweldig en persoonlijk bedrijf, welke ik zeer zeker iedereen zou willen aanbevelen.
Mijn schilderij is enorm mooi en vakkundig gerestaureerd....
Mijn schilderij is enorm mooi en vakkundig gerestaureerd. De restaurateur is een zeer vriendelijke dame met verstand van zaken!

Zeer tevreden met resultaat