9.5/10
9.1/10

102 Reviews

8/10

Excellent communication. Great service. Good results!

9/10

Patricia heeft ons eerlijk geadviseerd over de mogelijkheden om ons schilderij (een familiestuk) te restaureren. Haar enthousiasme en betrokkenheid geeft veel vertrouwen. Het resultaat van de... Patricia heeft ons eerlijk geadviseerd over de mogelijkheden om ons schilderij (een familiestuk) te restaureren. Haar enthousiasme en betrokkenheid geeft veel vertrouwen. Het resultaat van de restauratie heeft onze verwachtingen overtroffen.

Danny

9/10

Op aanvraag kreeg ik snel een hele uitgebreide en heldere offerte. Daarna is het werk goed en kundig opgepakt, ik heb vertrouwen in de bevindingen en het resultaat. Erg tevreden mee!

Lia Huipen

10/10

Ortiz Art Clinic heeft 4 schilderijen gerestaureerd, incl. de lijsten. Hele prettige communicatie en vakwerk! We zijn erg blij met het resultaat.

9/10

Vriendelijk, deskundig en goede uitleg van werkzaamheden. Bereikbaarheid in Leidschendam is goed.

Hans

9/10

Via internet in contact gekomen. Na eerste kennismaking volste vertrouwen in goede afloop!

9/10

Ik heb 2 schilderijen aan Patricia toevertrouwd. Deze waren opgeslagen voor een lange periode en waren daardoor vervuild. De schilderijen vertoonde ook schade veroorzaakt door het slechte klimaat... Ik heb 2 schilderijen aan Patricia toevertrouwd. Deze waren opgeslagen voor een lange periode en waren daardoor vervuild. De schilderijen vertoonde ook schade veroorzaakt door het slechte klimaat binnen de opslagruimte. Het resultaat was verbluffend. De schilderijen schoon, mooi en aantrekkelijk geworden. Ze leven weer en hebben een mooie plek verdiend in ons huis

W versteeg-erades

10/10

Kundig en klantgericht