Prijs kwaliteit verhouding
9.5/10
Resultaat
9.5/10
Communicatie

Ortiz Art Clinic is mij goed bevallen, heel professioneel bedrijf waar goede afspraken gemaakt mee kunnen worden.

Esther en Frank

We hebben bij Ortiz Art Clinic twee kleine 17e eeuwse schilderijen laten restaureren. Dat is zeer goed gedaan en het eindresultaat is zeer tot onze tevredenheid.

Prettig te woord gestaan en vakkundig geholpen. Goed werk.

Andre

Prima werk geleverd

Simoneta

Ik heb een schilderij en lijst laten restaureren door Patricia. Dit betrof een oud familiestuk dat duidelijk toe was aan een grote schoonmaakbeurt en restauratie. Het resultaat overtrof werkelijk... Ik heb een schilderij en lijst laten restaureren door Patricia. Dit betrof een oud familiestuk dat duidelijk toe was aan een grote schoonmaakbeurt en restauratie. Het resultaat overtrof werkelijk boven alle verwachtingen. Ik kan Patricia aan iedereen aanbevelen.

Heb dit bedrijf via Google gevonden. Het is een geweldig en persoonlijk bedrijf, welke ik zeer zeker iedereen zou willen aanbevelen.
Mijn schilderij is enorm mooi en vakkundig gerestaureerd....
Mijn schilderij is enorm mooi en vakkundig gerestaureerd. De restaurateur is een zeer vriendelijke dame met verstand van zaken!

Zeer tevreden met resultaat

Dick van der Meer

Mevrouw Ortiz paart deskundigheid aan passie voor haar werk en datgene wat zij onderhanden heeft. Na de restauratie was het schilderij mooier dan we hadden verwacht. Ze heeft in meer opzichten... Mevrouw Ortiz paart deskundigheid aan passie voor haar werk en datgene wat zij onderhanden heeft. Na de restauratie was het schilderij mooier dan we hadden verwacht. Ze heeft in meer opzichten vakwerk afgeleverd.

Marica Peeters

Op alle fronten goed!