Prijs kwaliteit verhouding
Deskundigheid
Klantgerichtheid
Resultaat
Communicatie

Vriendelijk en goed communicerend. Goede info via digitale media.

Patricia is zeer vriendelijk en klantgericht en informeerde mij van begin af aan uitgebreid over de mogelijkheden. Wel was er aanvankelijk wat miscommunicatie over het in rekening te brengen tarief,... Patricia is zeer vriendelijk en klantgericht en informeerde mij van begin af aan uitgebreid over de mogelijkheden. Wel was er aanvankelijk wat miscommunicatie over het in rekening te brengen tarief, maar daar kwamen we goed uit. Ik liet door haar een schilderij restaureren was nogal zwaar beschadigd was, en dankzij haar is het nu een stuk opgeknapt en weer toonbaar. Op voorhand was Patricia realistisch over het feit dat het niet perfect zou worden, dus daar hield ik al rekening mee.

Eric

Ik ben uitermate tevreden met het werk van Patricia Ortiz. Ze heeft veel informatie gegeven over het schilderij en de mogelijkheden tot restauratie en de fases daarin, inclusief foto’s. Resultaat is... Ik ben uitermate tevreden met het werk van Patricia Ortiz. Ze heeft veel informatie gegeven over het schilderij en de mogelijkheden tot restauratie en de fases daarin, inclusief foto’s. Resultaat is prachtig.

Patricia is zeer deskundig en ervaren.

Rosa Hustinx

Geweldig resultaat en een prima service.

Patricia did an excellent job repairing our oil painting. She clearly communicated process, timeframe and price.

Alexander

Na het lezen van zeer goede reviews contact opgenomen met mevr Ortiz voor restauratie van een olieverfschilderijtje geschilderd door W. Teelink uit rond 1900 waar ik gehecht aan ben (erfenis... Na het lezen van zeer goede reviews contact opgenomen met mevr Ortiz voor restauratie van een olieverfschilderijtje geschilderd door W. Teelink uit rond 1900 waar ik gehecht aan ben (erfenis familie). Via de WA heb ik haar foto's ter beoordeling verstrekt. Op basis hiervan is een eerste indruk door haar gegeven aangaande de verwachte benodigde restauratie. Hierna een afspraak met haar gemaakt voor restauratie. Vervolgens is er een definitieve afspraak vastgelegd wat te doen incl de kosten hiervoor. Tijdens de werkzaamheden heeft mevr Ortiz mij foto's via WA gestuurd van de ontwikkelingen en na haar restauratie hebben we een afspraak gemaakt om het op te halen. Ik ben zeer content over het resultaat, een aanrader!

Heb een schilderij laten schoonmaken en een klein schuurtje laten repareren

Theo Besemer

Vanaf de eerste ontmoeting met Ortiz Art zijn wij uitgebreid voorgelicht over de mogelijkheden en het te verwachten resultaat.
Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van het...
Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van het schoonmaken van ons schilderij.
Wij zouden het onze vrienden, kennissen en eenieder aanraden om in contact te komen met Ortiz Art voor advies en uw kostbare kunst te laten verzorgen.