Prijs kwaliteit verhouding
Resultaat
9.5/10
Communicatie

Eric

Ik ben uitermate tevreden met het werk van Patricia Ortiz. Ze heeft veel informatie gegeven over het schilderij en de mogelijkheden tot restauratie en de fases daarin, inclusief foto’s. Resultaat is... Ik ben uitermate tevreden met het werk van Patricia Ortiz. Ze heeft veel informatie gegeven over het schilderij en de mogelijkheden tot restauratie en de fases daarin, inclusief foto’s. Resultaat is prachtig.

Patricia is zeer deskundig en ervaren.

Rosa Hustinx

Geweldig resultaat en een prima service.

Patricia did an excellent job repairing our oil painting. She clearly communicated process, timeframe and price.

Alexander

Na het lezen van zeer goede reviews contact opgenomen met mevr Ortiz voor restauratie van een olieverfschilderijtje geschilderd door W. Teelink uit rond 1900 waar ik gehecht aan ben (erfenis... Na het lezen van zeer goede reviews contact opgenomen met mevr Ortiz voor restauratie van een olieverfschilderijtje geschilderd door W. Teelink uit rond 1900 waar ik gehecht aan ben (erfenis familie). Via de WA heb ik haar foto's ter beoordeling verstrekt. Op basis hiervan is een eerste indruk door haar gegeven aangaande de verwachte benodigde restauratie. Hierna een afspraak met haar gemaakt voor restauratie. Vervolgens is er een definitieve afspraak vastgelegd wat te doen incl de kosten hiervoor. Tijdens de werkzaamheden heeft mevr Ortiz mij foto's via WA gestuurd van de ontwikkelingen en na haar restauratie hebben we een afspraak gemaakt om het op te halen. Ik ben zeer content over het resultaat, een aanrader!

Heb een schilderij laten schoonmaken en een klein schuurtje laten repareren

Theo Besemer

Vanaf de eerste ontmoeting met Ortiz Art zijn wij uitgebreid voorgelicht over de mogelijkheden en het te verwachten resultaat.
Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van het...
Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van het schoonmaken van ons schilderij.
Wij zouden het onze vrienden, kennissen en eenieder aanraden om in contact te komen met Ortiz Art voor advies en uw kostbare kunst te laten verzorgen.

Houwink

Zeer tevreden over de deskundige restauratie van 2 zeer gehavende schilderijen: resultaat boven verwachting.

arthur simonetti

Patricia is een zeer vriendelijk en bekwame expert. Haar advies is eerlijk en duidelijk. Onze drie schilderijen zijn heel erg opgeknapt. Maar vooral het vertrouwen dat Patrcia uitstraalt en de... Patricia is een zeer vriendelijk en bekwame expert. Haar advies is eerlijk en duidelijk. Onze drie schilderijen zijn heel erg opgeknapt. Maar vooral het vertrouwen dat Patrcia uitstraalt en de liefde voor het vak gaven ons een zeer tevreden gevoel.