Prijs kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Resultaat
Communicatie

Marion Persoon

Ortiz Art Clinic wordt professioneel vormgegeven. Ons schilderij is mooi gerestaureerd. Gerealiseerd binnen heldere afspraken. We zijn er erg blij mee.

Just en Karin

We werden vreindelijk ontvangen door Patricia in Zoetermeer.
We werden vreindelijk ontvangen door Patricia in Zoetermeer.
Haar uitleg over het restauratieprocess, de werkzaamheden en de tools en middelen die ze daarbij gebruikt, gaf ons meteen het gevoel dat we ons schiderij in deskundige handen achter lieten.
Ze heeft ons tijdens de restauratie op de hoogte gehouden van de vorderingen met foto's en dat was ook interessant om mee te maken.
Het eindresultaat van de restauratie heeft onze verwachtingen overtroffen en de prijs was conform vooraf gemaakte calculatie.
Het verslag van de restauratie is compleet met lijst van gebruikte middelen zodat toekomstige generaties restaurateurs precies weten waarmee ze te maken hebben. Alle gedane handelingen tijdens deze restauratie zijn in princiepe omkeerbaar.
Het schilderij is nu klaar voor de komende generatie(s) om van te genieten.

Margreet

Top resultaat

Marina van Vliet

Bijzonder plezierig contact en kundig uitgevoerd.
Een gepassioneerd iemsnd

Luigi Conti

Zeer professioneel, klantvriendelijk. Een zeer moeilijke te restaureren schilderij is met hun grote ervaring weer heel mooi opgeknapt en hangt vol trots weer aan de muur

Rob

Patricia Ortiz is een absolute vakvrouw. Mijn schilderij uit de ‘Haagse School’ is door haar met kennis, geduld en liefde onder handen genomen. Ze heeft niet alleen het doek, maar ook de lijst met... Patricia Ortiz is een absolute vakvrouw. Mijn schilderij uit de ‘Haagse School’ is door haar met kennis, geduld en liefde onder handen genomen. Ze heeft niet alleen het doek, maar ook de lijst met grote zorg gerestaureerd, en het resultaat is verbluffend.

De totale kosten vielen erg mee.

Bouman

Heel deskundig en vriendelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden. Zelfs een parkeerplaats voor de deur wordt voor je vrij gehouden.

Harry Bruens

Ik kreeg contact met haar op voorspraak van een vriend van mij die haar aanbeval. Patricia heeft voor mij meerdere opdrachten uitgevoerd. De levert topkwaliteit voor een faire prijs.

Niels

Zeer positief, kan P Ortiz zeer aanbevelen! Zij heeft aantal schilderijen prachtig hersteld.

Anneke van de Vliet

Vriendelijk en klantgericht. Goed uitgelegd.