9.9/10
9.9/10
9.7/10

Paulo roose

Ik heb mijn idee een game pc bouwen samen met mijn configuratie per mail met Franc gedeeld, Franc heeft mij met advies bij gestaan. Was zeer te spreken over het contact en de voortgang van de bouw.... Ik heb mijn idee een game pc bouwen samen met mijn configuratie per mail met Franc gedeeld, Franc heeft mij met advies bij gestaan. Was zeer te spreken over het contact en de voortgang van de bouw. De game pc is netjes gebouwd en loopt als een zonnetje. Eerlijke man met verstand van zaken.

Goede samenwerking en communicatie.

Blijf jezelf dan zit het wel goed.

B.Morsink

Zeer tevreden

Lotie Flink

Door een collega ben ik in contact gekomen met Franc, dit was een goede zet. Het is fijn om iemand met kennis, makkelijk aanspreekbaar en bereikbaar , achter de hand te hebben.

Fijn contact.

Houwe zo

KST martin Deuzeman

Goede man,eerlijk en je weet waaraan je toe bent.

ik heb frank als klant,hij heeft me inmiddels meerdere keren goed geholpen met aankoop en problemen van een pc,frank is eerlijk,snel en je kunt op hem bouwen,goede kerel.

niet veel groter worden met personeel,dan gaat het persoonlijke eraf met minder resultaat.

Fedde Zwanenburg

Franc is 7 dagen in de week bereikbaar en bereidt te helpen. Voor 'leken' erg prettig.
Ideaal dat hij aan huis komt, degelijk werk aflevert tegen een redelijke prijs. Hij is deskundig en betrouwbaar.
Geen beoordeling voor de informatie op de website, omdat ik daar nooit opkijk. Moest toch een beoordeling geven en twijfel er niet aan dat ook de website goed is.

zie boven

Wat indien Franc ziek wordt? Hoe is evt. vervanging geregeld?

joostink

Uitstekend

Herman

Ik koop hier al jaren allerlei hardware , en ben erg tevreden , leuk geprijsd en vlot geleverd .

Goed eerlijk en snel advies bij aankopen .

NVT

Desmond

Ik ga nu al een tijdje naar Franc,
De reden is omdat hij achteraf precies uitlegt wat hij gedaan heeft en daar neemt hij de tijd ook voor.

Gewoon een topper gewoon

vertaalbureau A.Rozycka

Ervaring van snelle hulp ,betrouwbaar en prijs-vriendelijk

precies op maat

neen

A.J. van Linschooten

Mijn ervaring met dit bedrijf heb ik in het onderste vak 'sterke punten 'aangegeven.

Mijn pc. werd thuis afgeleverd en prima geinstalleerd met het nieuwe windows systeem.
Afgelopen jaar had ik een probleem met de wifi aansluiting ; dit werd prima verholpen, evenals dat ik toe was aan een goede virus scanner .
Franc heeft mij steeds op een goede en zorgvuldige wijze geholpen. Vandaar deze beoordeling.

niet dat ik direct kan bedenken.