9.5/10

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf

Duidelijke informatie bij het product dat besteld is en netjes afgeleverd

nee

Wil Beijen

100% super !

Goede service

neen

Denise

Jullie zuivere intentie voel je door de webshop heen. Althans ik wel. Bedankt voor de prachtige orgonite. Was een cadeau voor een lieve vriendin.

Jullie orgonites zijn kwalitatief. En met de juiste intentie.

Wellicht affiliate/samenwerking met elkaar. Zodat ik jullie orgonites kan verkopen in ons netwerk. Lichtwerkersnederland.nl / Lightraisers.

Jef Nagels

Vlotte behandeling.

Ruime keuze in de orgonite hangers.

Bijhorend touwtje is te fijn om de hanger op zijn plaats te houden.

Jacqueline van Schooten

Ik ben helemaal tevreden. Duidelijke website, super snelle service. Goed verpakt. Er zat zelfs een extraatje in de doos, dat is natuurlijk altijd welkom. En ik heb het gevoel dat de producten ook...

- duidelijkheid
- snelheid
- klantvriendelijkheid

Pascal

Ik vind de website overzichtelijk, bestellen en betalen gaat eenvoudig.
het item is snel geleverd in een goede verpakking.

Snel geleverd , goed verpakt met een duidelijke beschrijving erbij

de website/ laptopscherm genereert een andere kleur ,of de foto's kloppen niet helemaal met de werkelijkheid;
.de hanger die ik op de website heb "uitgezocht" was blauw, de hanger die ik heb ontvangen is paars.
ik ben iig blij met deze hanger, deze is blijkbaar voor mij "bedoeld" en voel me er prima bij.
ik draag hem elke dag met plezier!

Liesa

Heel goed.. netjes verpakt .. mooi sieraad

Keurig bedrijf..

Prima snelle afhandeling

Ik ben zeer tevreden. Leuk dat er een uitleg bij zit van de orgone die je besteld hebt en er zat een onverwachts extraatje bij. Heel attent!

Prima! Nadat ik besteld had, kwam er snel een bevestiging en later een melding van verzending.
Pakket was goed verpakt.

Mooi product

Voor mij was niet duidelijk dat hangers geprogrammeerd zijn met energie van edelstenen. Ik had er stukjes edelsteen in verwacht.
De kleur was wezenlijk anders, paars ipv blauw. wordt voor gewaarschuwd, maar toch

Reactie Orgone Giftshop:

In alle producten zitten daadwerkelijk de omschreven en aangegeven stenen in verwerkt, dus niet alleen een programmatie, geen idee waar dat verhaal vandaan komt.