9.5/10

Ria Stuivenberg

Heel goed.

Snelle levertijd. Klantvriendelijk. mooie afwerking producten.

Duidelijke website, zeer snelle levering (zondag besteld en dinsdag al in België), mooie begeleidende tekst/brief erbij, die ook terug te vinden is in de beschrijving van het juweel op de website....

de leveringssnelheid dus

Prima.

Nee, in het verleden werd er een presentje ingepakt als verrassing, dat was een sterk punt.

Zie sterke punten.

Alexandra Van Kooten

Veel info

Helderder overzicht op de site van de producten die je kunt kopen. Erg lastig dat te vinden... dus onduidelijke site kwa kopen producten.

Harrie Groothuis

Top!

N extraatje bij het uitpakken. Misschien vanwege het besteedde bedrag?

Janneke Rottier

Ik kan er nog nier over oordelen. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen!

Mooie afbeeldingen

Betaald, maar nog niets ontvangen. Ook geen bericht ontvangen.

Reactie Orgone Giftshop:

De hanger is besteld op 14 december en op 21 december betaald, op 21 december is de hanger in een envelop naar de klant gestuurd. Op 21 december is er ook een bericht vanuit de webwinkel naar de klant gestuurd dat de hanger is verstuurd.
De envelop zit ongetwijfeld nog in het sorteerproces vanwege de drukte bij de post zo vlak voor kerst met al die kerstkaarten.

Een zeer mooie ervaring.

Het extraatje dat met de bestelling mee gestuurd werd heeft le heel veel plezier gedaan. Dank U

Nee.

Aankoop Orgone ronde piramides

Duidelijke informatie website en bij de bestelling werd een gratis orgone hartje meegeleverd.

Massage & Wellness4you

Ik ben heel tevreden mooie orgones , snelle levering en een leuk cadeautje erbij. Zou zeker jullie aanbevelen bij anderen .

Snelle levering , artikelen zien er net zo mooi uit als op de website

Mooie website, aantrekkelijk gebracht.

Zeer snelle en ook nog vriendelijke reactie en afhandeling! Was prettig verrast en vind de artikelen prachtig.