Karel

Goede levering, goed te bestellen maar de shirts vallen extreem klein!! Heb het shirt op een eigen shirt gelegd en het scheelt bijna 3 maten! Erg jammer aangezien ik morgen heel graag een oranje... Goede levering, goed te bestellen maar de shirts vallen extreem klein!! Heb het shirt op een eigen shirt gelegd en het scheelt bijna 3 maten! Erg jammer aangezien ik morgen heel graag een oranje shirt aan had gehad!

In ieder geval aangeven dat de shirts erg klein vallen en je beter een maat of 2 groter kan bestellen.

Reactie Oranjeshopper.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Wij adviseren u een e-mail te sturen naar onze klantenservice ( info@shoppartners.nl ) met een beschrijving van het probleem (evt. met een foto). Wij helpen u dan graag verder. Uiteraard hebben wij u ook een PB gestuurd.

Patricia

Groot assortiment, goede prijs, snelle levering

Anne

Prima! snel en duidelijke prijzen en verzendkosten

geen!

Betty

Goede service

Mark Madsen

Top,een aanrader

Voor mij zijn er geen verbeteringen nodig

Chantal

Snel service

Niets

DNN

Tot nu toe niets, top service en hele snelle levering!

Niets op aan te merken!

Gert van Dongen

Snelle levering. Prima communicatie en prettige klantenservice

Nee

Jac

Wel korting geven volgende keer ,maar het werkt niet

deKloe

t shirt maat L besteld, bewust al groter dan ik heb, maar het was nog klein. Maat L besteld, lijkt kleiner dan een M

Reactie Oranjeshopper.nl:

Beste klant,
Wat jammer dat de maat van onze dames shirt tegen is gevallen. Wij hebben u een PB gestuurd.