Enthousiasme van de trainer
Aansluiting op de praktijk
Resultaat van de training
Kennis van de trainer

Maria

Debby is een hele aardige, spontane dame en ze legt alles heel rustig en duidelijk uit. En ze helpt waar nodig is.

Welbions

Prettig en plezierig.
Debbie heeft kennis en ervaring om één en ander duidelijk over te brengen.

Sabine Finsy / Mindshare

Het was erg fijn om van te voren een vragenlijst te krijgen waardoor er duidelijk was waar de knelpunten van een ieder uit de groep zaten. Hierdoor is er een sessie opgesteld waar wij allen wat aan... Het was erg fijn om van te voren een vragenlijst te krijgen waardoor er duidelijk was waar de knelpunten van een ieder uit de groep zaten. Hierdoor is er een sessie opgesteld waar wij allen wat aan hebben. Erg fijne methode waardoor ik zeer positief ben over de sessie en Orange8 en met name Bart.

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf omdat het lesmateriaal direct toe te passen is in de praktijk

Goede en open sfeer, waarbij er een mooie balans is tussen theorie en praktijk. Zeer betrokken en openhartige trainer, die weet te motiveren en aanzet tot denken.

Moneybird

Goede ervaringen mee. Erg praktisch icm mensen aan het denken zetten. Prettige manier van benaderen.

GroeneveldSemmekrot Accountants en Belastingadviseurs

Eerste keer een training gehad voor het werken met Outlook en hoe je hierin je tijd kunt indelen en de inbox leeg kunt houden. Ben nu nog volop bezig om mijn inbox leeg te krijgen maar heb er veel... Eerste keer een training gehad voor het werken met Outlook en hoe je hierin je tijd kunt indelen en de inbox leeg kunt houden. Ben nu nog volop bezig om mijn inbox leeg te krijgen maar heb er veel zin in en ben overtuid dat de mail straks prettig gaat werken

Uitstekend, wist niet wat ik ervan moest verwachten, maar veel bruikbare tips ontvangen

Positief. Interessante inzichten opgedaan. Mooie balans tussen theorie en praktijk. Goede en open sfeer.

Groeneveld Semmekrot Accountants

Was leerzaam en zat goed in elkaar.