Enthousiasme van de trainer
Aansluiting op de praktijk
Resultaat van de training
Kennis van de trainer

Antoine Pijffers

Hele leerzame, vlotte en leuke training Timemanagement gehad! Goede trainer (Bart) met merkbaar veel expertise. Top!

Wendy Bruggeman

De training Timemanagement heb ik als zeer positief ervaren. Een erg goede verhouding tussen praktisch toepasbare tips and tricks, en (theoretische) onderbouwing en inzichten. Goed toegespitst op -... De training Timemanagement heb ik als zeer positief ervaren. Een erg goede verhouding tussen praktisch toepasbare tips and tricks, en (theoretische) onderbouwing en inzichten. Goed toegespitst op - en met oprechte interesse voor ieders situatie .

De Woonplaats Annelies Brugman-Lucasse

Enthousiaste, informele en toegankelijke train(st)er, waardoor ik beter voorbereid ben om mijn training te kunnen geven.

Enthousiaste docente. Helder in de uitleg. Concrete voorbeelden. Oog voor de deelnemer.

Bert Ticheler/de woonplaats

De training; train de trainer heb ik als zeer leerzaam ervaren.
De trainster was erg deskundig en gaf ons veel ruimte voor onderlinge discussie.

De Woonplaats , Daniel Sandman

Fijne cursus, op een leuke ontspannen manier gegeven

Bram Nowee De Woonplaats

Ik heb de training als zeer fijn en gericht ervaren, jammer genoeg was de groep ander van bezetting als de eerste keer maar dat ligt niet aan Orange 8.

Dit was de 1e keer. Prima ervaring

Welbions

Wij hebben training gevolgd; Train de Trainer.
Wij hebben training gevolgd; Train de Trainer.
1e dagdeel was presenteren, 2e dagdeel ging over weerstand en om daarmee te oefenen. Helaas er nog weinig energie bij de groep voor het oefenen het 2e dagdeel (donderdagmiddag).