Enthousiasme van de trainer
Kennis van de trainer

Rogier Ikink

Masterclass van Bart Nijhuis over Assertief Communiceren

Marlijn Benus

Een zeer leerzame training over assertief communiceren gehad. De training sloot perfect aan op de input/behoeftes die wij voor de tijd hebben meegegeven. Bart is een enthousiaste trainer met veel... Een zeer leerzame training over assertief communiceren gehad. De training sloot perfect aan op de input/behoeftes die wij voor de tijd hebben meegegeven. Bart is een enthousiaste trainer met veel humor. De training was leuk, interactief en door middel van simpele oefeningen en tips direct toe te passen in de praktijk.

Jeroen Meijaard

Top training, simpele oefeningen die je ook kan gebruiken in je dagelijkse werkzaamheden!

Fast Forward / Saxion Export Center

Met onze groep trainees van Fast Forward een training over assertief communiceren gehad. Het sloot perfect aan op onze behoeftes en zorgde voor een erg leerzame en ook leuke middag.

Ik heb een erg leerzame training mogen krijgen van Orange8. Een enthousiaste trainer, die je met veel humor leert om op een passende wijze 'nee' te zeggen.

Patrick Gillessen

Klasse training! Veel interactie door de oefeningen en groepsdiscussies.

De training was erg leerzaam. Vooral de afwisseling tussen het dieperliggende gedeelte achter time management (wat is je doel) en het praktische gedeelte over outlook. Deze afwisseling was er goed!... De training was erg leerzaam. Vooral de afwisseling tussen het dieperliggende gedeelte achter time management (wat is je doel) en het praktische gedeelte over outlook. Deze afwisseling was er goed! Daarnaast kon Bart zich ook goed verplaatsen in ons als oud Fast Forwarder. Er was geen drempel tussen de trainer en ons als trainees.

De training was leuk, verhelderend, en de tips zijn direct toepasbaar in mijn werk.

Pien Keizers

De training timemanagement was in 1 woord super! Zowel de achterliggende gedachte als de uitvoering waren heel helder en handig. Ik ben direct aan de slag gegaan.

Anne Elderink, Fast Forward/Koopmans Bouwgroep

Een goede training time-management heeft tijd nodig. De uitspraak 'juist als je geen tijd hebt, moet je tijd maken voor deze training' gaat hier volledig op! Met even bewust stil staan bij en tijd... Een goede training time-management heeft tijd nodig. De uitspraak 'juist als je geen tijd hebt, moet je tijd maken voor deze training' gaat hier volledig op! Met even bewust stil staan bij en tijd steken in hoe je effectiever kunt werken, levert je achteraf zoveel op.
Dat is hoe ik de training heb ervaren: een training die zeker wat tijd en ook aanpassing in de praktijk kost, maar die ik niet had willen missen.