Enthousiasme van de trainer
Aansluiting op de praktijk
Resultaat van de training
Kennis van de trainer

Wout Kikkert

Prima training. Veel van geleerd en handige tips ontvangen. Nu nog toepassen en blijven hanteren in de praktijk.

Tom Franken - GS Accountants

De training was op zich leerzaam, en dus positief.

Training was verhelderend. Nu nog in de praktijk meewerken.

Lotte Oostvogel Prismare/De Woonplaats

We hebben een goede en vermakelijke training gehad via Orange8!

Een supertraining met gelijk resultaat. Vooral de persoonlijke tips waren erg goed er wordt je wel een spiegel voorgehouden.

We hebben deze training van Maud Hoefnagels gekregen, en zij is een enthousiaste trainer, die de neuzen al snel dezelfde kant op kreeg. Met allerlei communicatietechniek houd ze je een spiegel voor.... We hebben deze training van Maud Hoefnagels gekregen, en zij is een enthousiaste trainer, die de neuzen al snel dezelfde kant op kreeg. Met allerlei communicatietechniek houd ze je een spiegel voor.

Radiotherapiegroep Marthe Plagman-vd Broek

Heel verassende tweede dag, het individuele coachen ging dieper dan alleen een stuk timemanagement, daardoor was de training nog meer van waarde.
Ook de link leggen naar wat zou je eigenlijk...
Ook de link leggen naar wat zou je eigenlijk moeten doen in je functie en wat doe je nu was heel nuttig.