Ik heb besteld, betaald en toch is mijn beltegoed niet opgewaardeerd. Heb ik iets fout gedaan?

Beste klant,

Je hebt een opwaardeercode besteld. We zullen nogmaals deze code versturen naar je email en hopelijk is je vraag daarmee beantwoordt!

Team Opwaarderen.nl

Ron Tanis

Waardeloze zooi,beltegoed kwijt en opwaarderen gaat niet dat is 45 euro in de pocket voor oplichters lebara

Alles prut

Beste klant,

Met dit e-mailadres kunnen wij alleen één bestelling van Lebara (10 euro) vinden in ons systeem. Deze code hebben we ook verzonden naar dit emailadres. Zou je nog vragen hebben betreft je bestelling, vul dan het contactformulier in op onze website. De klantenservice geeft dan binnen 24 uur een antwoord op je vraag!

Team Opwaarderen.nl

Het leek makkelijk en eenvoudig. Betalen ging goed. Code ook goed ontvangen.

Uw ervaring

Maar dan. Na intoetsen van het nummer de melding "dit nummer is niet in gebruik"
Dus waadeloos. Graag mijn geld retour.

Beste klant,

We hebben je een persoonlijk bericht gestuurd naar het e-mailadres wat je hebt opgegeven tijdens je bestelling.

Opwaarderen.nl

Ik moest dringend bellen

Uw ervaring

Er staat duidelijk 10 = 20. Heb ik opgewaardeerd krijg ik maar 10 euro.

ccleaning

Altijd al

goedkoper

Toevallig, ik zocht snel wat.

Super makkelijk en snel

Systeem werkt prima en makkelijk..

Marion

Omdat het supersnel en heel gemakkelijk gaat. Bovendien zijn er bijna altijd aanbiedingen.....

Uw ervaring

De afhandeling is altijd snel en correct!

Cees Amsterdam

Het is de goedkoopste aanbieder, alles gaat smooth! opwaarderen via de laptop en binnen een minuut klaar, dus perfect! ik kan het iedereen aanraden!

Uw ervaring

Mijn buurman zijn dochter woont/werkt in Zwitserland, elke zondag belt hij haar, en ik hoor dat per 5 of 10 minuten praten er maar een paar dubbeltjes wordt afgeschreven van zijn tegoed, vandaar dat ik ook besloten heb voor Lebara! kan niet beter!

Cor

Gemak

Uw ervaring

Helemaal geen sterkepunten gezien hier, ik heb besteld, betaald en vervolgens niets. ,
Mail gehad u krijgt uw geld terug, maar nee ook dat gebeurd niet. Dus heel negatief
Correctie, ik ga dit bijstellen naar positief. Inmiddels mijn geld terug mijn dank is groot